I veckan brann det i garaget där min Vespa från 64 står. Jag mötte en brandkille utanför som sa att: –oj oj oj är det din vespa, den har nog smält lite och kanske inte är så mycket att hoppas på längre. Helvete, tänkte jag men sen efter några dagar då man fick gå in igen såg jag att det var en ny plastis som stått närmast den brinnande bilen och inte min. Den ser helt bisarr ut, helt smält och förstörd medans min står lite sotig och oförstörd bredvid.
Pe
Fördelen med en gammal Vespa
Uff! Vilket flyt! Kolla så att inte höljena smält fast i vajrarna och så innan du kör nåt med den. Kan bli lite jobbigt annars.
Mvh
/Guran
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Patrik</i>
<br />I veckan brann det i garaget där min Vespa från 64 står. Jag mötte en brandkille utanför som sa att: –oj oj oj är det din vespa, den har nog smält lite och kanske inte är så mycket att hoppas på längre. Helvete, tänkte jag men sen efter några dagar då man fick gå in igen såg jag att det var en ny plastis som stått närmast den brinnande bilen och inte min. Den ser helt bisarr ut, helt smält och förstörd medans min står lite sotig och oförstörd bredvid.
Pe
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Mvh
/Guran
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Patrik</i>
<br />I veckan brann det i garaget där min Vespa från 64 står. Jag mötte en brandkille utanför som sa att: –oj oj oj är det din vespa, den har nog smält lite och kanske inte är så mycket att hoppas på längre. Helvete, tänkte jag men sen efter några dagar då man fick gå in igen såg jag att det var en ny plastis som stått närmast den brinnande bilen och inte min. Den ser helt bisarr ut, helt smält och förstörd medans min står lite sotig och oförstörd bredvid.
Pe
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Visst finns det fördelar med en gammal Vespa, här är några till:
-Ingen kedja som skvätter olja o måste smörjas, spännas och bytas.
-Ingen motor som luktar bensin o olja strategiskt placerad under näsan.
-Stänkskydd så att fötterna inte blir genomsura så fort det regnar lite.
-Plats på durken när man hämtar hem pizza...
-Ingen kedja som skvätter olja o måste smörjas, spännas och bytas.
-Ingen motor som luktar bensin o olja strategiskt placerad under näsan.
-Stänkskydd så att fötterna inte blir genomsura så fort det regnar lite.
-Plats på durken när man hämtar hem pizza...