Fin bild på fin sccoter sökes (hi-res)

Här handlar det om utseende och stil på våra scootrar. Är det mest krom som vinner eller ska det vara race-stuk?
Post Reply
parklife
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Fin bild på fin sccoter sökes (hi-res)

Post by parklife »

Tjena, sitter och knåpar Parklife-affisch och letar efter snygga scooterbilder att använda. Om någon har länk till någon/några fina bilder (gärna stooor) så lägga gärna ut här. Har dammsugit nätet men det mesta är ju lågupplöst...

/ t. - www.parklife.se
Federico
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by Federico »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by parklife</i>
<br />Tjena, sitter och knåpar Parklife-affisch och letar efter snygga scooterbilder att använda. Om någon har länk till någon/några fina bilder (gärna stooor) så lägga gärna ut här. Har dammsugit nätet men det mesta är ju lågupplöst...

/ t. - www.parklife.se
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

vad är det för slags bild du vill ha?

Federico
parklife
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by parklife »

En snygg bild likt den som finns på www.parklife.se (scooter med speglar, tutor etc etc), sen frilägger jag den och grejar med färger. En stor bild på en fin scooter mao. Jag har tröttnat lite på den Lambrettan jag använt mig av hela våren... Borde ju finnas massor på nätet, men det mesta är små, små bilder.

/ t. - www.parklife.se
Federico
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by Federico »

inte så hi-res, men rolig http://www.modelmotobikes.com/Images/Ve ... paIns4.jpg

Federico
Post Reply