Tjena, sitter och knåpar Parklife-affisch och letar efter snygga scooterbilder att använda. Om någon har länk till någon/några fina bilder (gärna stooor) så lägga gärna ut här. Har dammsugit nätet men det mesta är ju lågupplöst...
/ t. - www.parklife.se
Fin bild på fin sccoter sökes (hi-res)
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by parklife</i>
<br />Tjena, sitter och knåpar Parklife-affisch och letar efter snygga scooterbilder att använda. Om någon har länk till någon/några fina bilder (gärna stooor) så lägga gärna ut här. Har dammsugit nätet men det mesta är ju lågupplöst...
/ t. - www.parklife.se
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
vad är det för slags bild du vill ha?
Federico
<br />Tjena, sitter och knåpar Parklife-affisch och letar efter snygga scooterbilder att använda. Om någon har länk till någon/några fina bilder (gärna stooor) så lägga gärna ut här. Har dammsugit nätet men det mesta är ju lågupplöst...
/ t. - www.parklife.se
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
vad är det för slags bild du vill ha?
Federico
En snygg bild likt den som finns på www.parklife.se (scooter med speglar, tutor etc etc), sen frilägger jag den och grejar med färger. En stor bild på en fin scooter mao. Jag har tröttnat lite på den Lambrettan jag använt mig av hela våren... Borde ju finnas massor på nätet, men det mesta är små, små bilder.
/ t. - www.parklife.se
/ t. - www.parklife.se