Hej ärade forum!
Ville höra mig för... min pappa har en gammal vespa där styret är helt trasigt. Jag skulle vilja överraska honom med ett nytt styre så att vi kan renovera den ihop. Den har varit ståendes i drygt 20 år.
Har ni koll på var man kan få tag i styren som passar? Jag har sett vissa på ebay och andra sidor men är osäker om de passar...
Stort tack för svar eller bara en knuff i rätt riktning!
Styre till Vespa rally 200 från 71
Re: Styre till Vespa rally 200 från 71
Bäst är givetvis om du får tag på ett gammalt original. Men annars finns nytillverkade att köpa, exempelvis här https://www.sip-scootershop.com/en/prod ... s_13806300.
Lycka till
/jens
Lycka till
/jens
scooterdaddy - gammal är äldst
Hej Jens, stort tack för svar!
Ska kika på den och även söka efter original, på denna sida.
Tack än en gång!
Ska kika på den och även söka efter original, på denna sida.
Tack än en gång!
En fråga till.
Har ni några tips på var jag kan hålla utkik efter begagnat originalstyre? Länkar, fb-sidor etc?
Tack på förhand!
Har ni några tips på var jag kan hålla utkik efter begagnat originalstyre? Länkar, fb-sidor etc?
Tack på förhand!
Lägg ut en fråga på Scooterrelaterad marknad på Facebook (om du är med där). Det finns mycket på hyllorna hemma hos alla entusiaster.
/jens
/jens
scooterdaddy - gammal är äldst
Kolla också med Börje, ehrmotor.se Tror att han nyss sålde ett som hade legat på hyllan sedan 1970, han kanske har ett till. Original är mycket bättre än nytillverkat, om du kan välja.
/P
/P
Tack snälla för tips - det betyder jättemycket!