<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fritte</i>
<br />Du skulle kunna ta ett skivomslag, LP, och klippa ut bilder från, för att sedan applicera på det sätt jag beskrev tidigare. Inte för stora bilder, det är lättare att misslyckas då. Vissa skivomslag är täckta med en tunn plast folie, det säkraste är att ta bort denna. Klipp bort ett hörn av fodralet och prova med det först.
Scooterhälsningar Leif
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Klippa i en Hendrix-LP? Har du druckit sprit, Leif?

Jag får kraftig ångest av bara tanken på att sätta saxen i mina LP... De dyraste vintage Hendrix-LP:na går på åtskilliga hundralappar. Nej, målat ska det vara. Tänkte försöka mig på att måla en slags karikatyr av Jimi från Woodstock, i ögonblicket då han gör peacetecknet under låten "Voodoo Chile". Det jobbigaste är att jag inte direkt är någon fena på det här med att teckna... Däremot ska jag prova ditt tips på ett helt annat fordon, en gammal Televerksmoped som behöver nya logos på tanken (ska ändå sälja den, så det gör inget om det blir pannkaka).
Scooterhälsningar
/ Fredrik a. k. a. Terraplane Blues
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Nä, rövin..
Leif