skoterturer göteborg

Här kan ni diskutera allt som rör s.k. "maxiscootrar"
Post Reply
karl
Nybörjare
Nybörjare

skoterturer göteborg

Post by karl »

Hej har slutat köra mc och köpt en silverwing. Bara gasa och bromsa, underbart. Undrar om det finns folk som vill som jag träffas och ta en tur då och då vid fint väder. en träffpunkt kan man beställa och så kan dom som vill ansluta,märkvärdigare behöver det inte vara. En fast tid varje vecka för dom som är intreserade. Skriv en rad så jag ser om det finns intresse,isåfall kan jag starta upp detta.
mvh Karl.
jencla
Scooterdaddy
Scooterdaddy

Re: skoterturer göteborg

Post by jencla »

Droppa ett PM till signatur TMax500, han och några andra har varit ute på maxi-turer runt Göteborg ibland.

Hälsn
/jens
scooterdaddy - gammal är äldst
GileraGP800
Nybörjare
Nybörjare

Post by GileraGP800 »

Självklart, hänger på om det inte ösregnar eller är snöstorm :wink:

// Micke
xciting
Drömmare
Drömmare

Post by xciting »

[quote="karl"]Hej har slutat köra mc och köpt en silverwing. Bara gasa och bromsa, underbart. Undrar om det finns folk som vill som jag träffas och ta en tur då och då vid fint väder. en träffpunkt kan man beställa och så kan dom som vill ansluta,märkvärdigare behöver det inte vara. En fast tid varje vecka för dom som är intreserade. Skriv en rad så jag ser om det finns intresse,isåfall kan jag starta upp detta.
mvh Karl.[/quote hej har gjort samma som dej.men gick på kymco i stället och det känns bra så här långt.det skulle va kul tycker jag i gott väder med en tur :D
xciting
Drömmare
Drömmare

Post by xciting »

:D
TMax500
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by TMax500 »

Är just nu på landet, med är gärna på när jag kommit hem i augusti. Eller om någon vill ta en tur i Strömstadstrakten?

Det finns fler som nog vill hänga på. Vi var en liten grupp som sågs ett par gånger förra året, bl a Taberg http://www.scooterklubben.com/forum/vie ... =12&t=6016" onclick="window.open(this.href);return false; och kaféet i Vänga (norr om Borås) http://www.scooterklubben.com/forum/vie ... =12&t=5841" onclick="window.open(this.href);return false;.
Float like a butterfly, sting like a bee

Kawasaki J300
Triumph Thruxton
Triumph Sprint ST
Triumph Tiger 1050

Tidigare:
Yamaha YP 125 - såld
Yamaha TMax 500 - såld
Aprilia SportCity 200 - såld
Piaggio X9 180 - såld
Post Reply