Hallå
Jag har ramlat över en v50r -74 i lite ledset skick. Bland annat är bakre dämparfästet bortrostat och ersatt med en plåtbit som är popnitad på plats och fungerar inte riktigt som det ska.
Är det någon som har en bild på hur det SKA se ut? Dvs nån som har plockat bort tanken och fotat ner i ramen?
Skulle vara kul att ha en referensbild att visa upp för den stackarn som ska få svetsa lite
Tacksam för assist.
//Tommy
tompa5 wrote:Hallå
Jag har ramlat över en v50r -74 i lite ledset skick. Bland annat är bakre dämparfästet bortrostat och ersatt med en plåtbit som är popnitad på plats och fungerar inte riktigt som det ska.
Är det någon som har en bild på hur det SKA se ut? Dvs nån som har plockat bort tanken och fotat ner i ramen?
Skulle vara kul att ha en referensbild att visa upp för den stackarn som ska få svetsa lite
Tacksam för assist.
//Tommy
Trots alla tusentals bilder man tagit medan man mekat har jag ingen bättre bild på stötdämparfästet än denna, hoppas den hjälper något iaf.
bufflig wrote:
Trots alla tusentals bilder man tagit medan man mekat har jag ingen bättre bild på stötdämparfästet än denna, hoppas den hjälper något iaf.
Tack för den, klart den hjälper till, men jag fortsätter sökandet
Vad händer om det blir fel på fästet? Jag hör ett konstigt slamrande ljud ibland om jag gör över små gropar/bular osv. Ibland tror jag att nått ligger löst nånstans men jag kan inte få fram samma ljud när jag står stilla och gungar vespan upp och ner. Kanske det är nått fel på fäste eller gummiinfästningen, är det ett vanligt förekommande fel?
Etanolkonverterad V50 '67
Snart etanolkonverterad TV175II '61
Elektrisk Peugeot Scootelec '99, som nu fått LiFePO4 batterier