Hej.
Jag betalade min medlemsavgift i december.
Men nu kom där en påminnelse om medlemsavgiften i senaste scooteristen.
Har banken skickat pengarna fel eller skall jag betala den igen
Nästan längst upp på bladet (rad 2 uppifrån, under rubriken) står det ungefär "Du som betalat din medlemsavgift kan omedelbart slänga det här papperet i närmaste papperskorg". Har du betalt så är det precis så du ska göra
Relativt få har tyvärr betalt sin medlemsavgift för 2011 och vi sparade en slant av era medlemsavgifter genom att skicka ut påminnelsebladet till alla. Märkligt, men det handlar om att starta och stoppa maskiner, ladda in nya adressfiler mm på tryckeriet.
/jens
kassör SSK
Skämt åsido, jag skall försöka att få ur mig något intressant till scooteristen igen men som alla andra så brottas man med att skrivandet inte är en naturlig fallenhet. Det är lätt att skapa inlägg i ett forum men desto svårare att få ihop en artikel som håller intresse och är textmässigt bra skrivet.
Tog mig ett tag att få ihop en enkel review på benskyddet till senaste scooteristen.
Ovanstående inlägg var mer med tanke på miljöfokus de senaste åren. Inte någon kritik mot författaren. Blanketter är ännu svårare än artiklar, se bara på skatteverket.
Överskottsenergi har man mest som tonåring, numera pratar man om åldersseghet.