medlemsavgift

Post Reply
vespaco
Trollkarl
Trollkarl

medlemsavgift

Post by vespaco »

Bytte månad på min kalender och märkte att det var sista sidan. Blev bekymrad över medlemsavgiften. I senaste tidningen stod det inget om avgiften. Kommer det hem något meddelande om vad utländska medlemmar skall betala och till vilket konto? Eller håller jag på och faller ut ur registret pga något misstag? Eller har jag missat något och blir utan kalender? Eller? :oops:
SoulBoy
Lärling
Lärling

Re: medlemsavgift

Post by SoulBoy »

vespaco wrote:Bytte månad på min kalender och märkte att det var sista sidan. Blev bekymrad över medlemsavgiften. I senaste tidningen stod det inget om avgiften. Kommer det hem något meddelande om vad utländska medlemmar skall betala och till vilket konto? Eller håller jag på och faller ut ur registret pga något misstag? Eller har jag missat något och blir utan kalender? Eller? :oops:
Hej,

Jag vet inte om ni som bor i utlandet inte fick det fina jul/påminnelsekortet med förra numret? Om inte annat så skall det vara en påminnelse med detta nummer också + att det faktiskt stått på hemsidan sedan 3/1 att det är dags att betala sin medlemsavgift.

Kalendern brukar bli klar till slutet av mars och då skickar vi den till alla som betalat årets avgift.

/Ronny - webmaster
vespaco
Trollkarl
Trollkarl

Post by vespaco »

Inget kort kom det med min tidning. Tidningen har jag kollat flera gånger enkom för att hitta detaljer om medlemsavgift. Det kunde gärna stå tryckt utlandsavgifterna i samband med normala medlemsavgiftsinfon. På websidans framsida står enbart inrikesdetaljer, inget om utlandspris och iban.

edit. Nu hittade jag infon på sidan om hur man blir medlem. Det ville jag ju inte bli utan förnya min medlemskap. Suck.
wanten
Administrator
Administrator

Post by wanten »

vespaco wrote:Inget kort kom det med min tidning. Tidningen har jag kollat flera gånger enkom för att hitta detaljer om medlemsavgift. Det kunde gärna stå tryckt utlandsavgifterna i samband med normala medlemsavgiftsinfon. På websidans framsida står enbart inrikesdetaljer, inget om utlandspris och iban.

edit. Nu hittade jag infon på sidan om hur man blir medlem. Det ville jag ju inte bli utan förnya min medlemskap. Suck.
Du förnyar på samma sätt som en ny medlem. Skriv ner ditt medlemsnummer (hittas bredvid ditt namn på tidningen) som betalningsreferens.
vespaco
Trollkarl
Trollkarl

Post by vespaco »

Ja, jag föstod det. Menade bara att jag inte hittade informationen, eftersom den bara fanns utskriven på en sida, som är menad för nya medlemmar. Samma information hade gärna också kunna varit i nyheten om medlemsavgiften, som man hittade lätt som en plätt.
Post Reply