Scooteristen...

För alla frågor rörande renovering av fordon. Främst till originalskick. Ej Vespa Smallframe!
Post Reply
Erling

Scooteristen...

Post by Erling »

Kommer Du ihåg något bra nummer/artikel av Scooteristen, som berättar om rep av Vespa Elit 56/57 och/eller Touring 61/62 - som jag kanske kan köpa! (om nummret finns kvar)
Erling:shock:
Federico
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by Federico »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Erling</i>
<br />Kommer Du ihåg något bra nummer/artikel av Scooteristen, som berättar om rep av Vespa Elit 56/57 och/eller Touring 61/62 - som jag kanske kan köpa! (om nummret finns kvar)
Erling:shock:

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

de flesta mektipsen har varit almänna och inte så modellspecifika.

men kasta ut frågorna här på forumet. det finns en hel del sprängskisser och elsheman på internet också.

Federico
Erling

Post by Erling »

Tack - jag vet att det finns många kunniga medlemmar - jag får återkomma med mera exakta frågor senare.
Jag tycker bara att det är spännande och läsa om andras (trevliga) mödor,,,

Mvh
Erling
Federico
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by Federico »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Erling</i>
<br />Tack - jag vet att det finns många kunniga medlemmar - jag får återkomma med mera exakta frågor senare.
Jag tycker bara att det är spännande och läsa om andras (trevliga) mödor,,,

Mvh
Erling
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

passa på att fota det du gör och skriv lite. så kanske det blir en Elit artikel.

Fick nya Classicmotor i veckan. Där skriver redaktören om sin Elitrenovering, tidningen borde finnas i butik nästa vecka. Artikeln var flera sidor lång med fina bilder från start till mål!

Federico
Erling

Post by Erling »

Tack - jag plåtar - men om det blir en artikel får väl vara osagt!!
Kanske om en nybörjares verdermödor och misstag.........
Mvh
Erling
Post Reply