Det absolut bästa scooter-rally jag besökt hittills.
Datum: 29-30-1-2 april-maj.
Någon som är sugen?
Se bilderna från förra årets träff här: Flickr scooter rally toscano 2009
Ja det är faktiskt sant som amen i kyrkan.Ola Lång wrote:Kanonbilder Victor! Mera! Bara för att inläggresponsen på forat inte är kioskvältande så utesluter inte det att vi i SSK vill ha ett reportage! Självkart ska du skriva! Det är VÄLDIGT många på forat som ej är medlemmar i SSK och det är ÄNNU flera SSK:are som aldrig skriver en rad på forat, desto flera fluktare. Artikel på skrivmaskin å fax NU! ( kravmärkt!)
Sert fram emot myseläsning!
Återigen TACK Victor för värmande bilder i höstkallt vårnorden
12e... Känns tajt.... Hur många tecken är rekommenderat per sida?Micool1972 wrote:Ja det är faktiskt sant som amen i kyrkan.Ola Lång wrote:Kanonbilder Victor! Mera! Bara för att inläggresponsen på forat inte är kioskvältande så utesluter inte det att vi i SSK vill ha ett reportage! Självkart ska du skriva! Det är VÄLDIGT många på forat som ej är medlemmar i SSK och det är ÄNNU flera SSK:are som aldrig skriver en rad på forat, desto flera fluktare. Artikel på skrivmaskin å fax NU! ( kravmärkt!)
Sert fram emot myseläsning!
Återigen TACK Victor för värmande bilder i höstkallt vårnorden
Hinner du slänga ihop en artikel så gör det på studs. Jag vet att sista inlämningen för artiklar till kommande scooteristen är...12 maj (rätta mig någon om jag har fel)
Sen är inte nästa nr förrän i Augusti.
Så hoppa upp på tangentbordet och släng ihop något på svenska. Bilderna har du ju redan
//Michaele
Snygga! Vet du var i Rom man hittar dessa hjälmar?De här hjälmarna är senaste mode i veteranscooterkretsar i Italien. Tillverkas i kevlar/fibermix, och har inbyggt visir.
Det här visiret tyckte jag var grymt coolt.
Tyvärr inte - glömde ta namnet på dem men skulle själv vilja ha ett par av demklinkhammer wrote:Snygga! Vet du var i Rom man hittar dessa hjälmar?De här hjälmarna är senaste mode i veteranscooterkretsar i Italien. Tillverkas i kevlar/fibermix, och har inbyggt visir.
Det här visiret tyckte jag var grymt coolt.
/Johan
Toppen! Vi ska till Siena i Toscana i början av juni. Vi flyger till Rom och hyr bil. En utflykt till Pontedera är inplanerad. När vi åker hem har vi en halv dag i Rom, perfekt med lite hjälmshopping.Återkommer när jag har mer info.
Det är ju lite synd ni ska dit i juni för i augusti hålls det storslagna riddarturneringar på häst mellan de olika stadsdelarna i Siena....klinkhammer wrote:Toppen! Vi ska till Siena i Toscana i början av juni. Vi flyger till Rom och hyr bil. En utflykt till Pontedera är inplanerad. När vi åker hem har vi en halv dag i Rom, perfekt med lite hjälmshopping.Återkommer när jag har mer info.