Den går till tryck på fredag.
För att få en kalender så måste man se till att ha betalat sin medlemsavgift, hurvida SSK kommer sälja några kalendrar vet jag inte.
Bortsett från boklådorna som man hittar längs med Seine och framför Notre Dame är det ju sjukt likt Lunds domkyrka, till och med prickarna på taket finns med:
Kanske det är domkyrkan i Lund som avbildats i en fransk kalender? Jag röstar för Lunds kyrka! Alla gånger! Och hon är ju klädd i svenska färger. Och det har säkert varit marknad i Lund eller något.
Äsch, nu först såg jag att de första bilderna var Notre Dame och den sista var Lunds kyrka (edited by Federico). Så går det när man bläddrar för snabbt i trådarna och antar för mycket... Seså Federico, gör en med Borgå domkyrka också! Eller Pyttis kyrka...
Blev oklädsamt stolt när jag fick se min lilla vespa på framsidan av årets kalender !
Som någon frågade i början av tråden, går det att beställa fler exemplar? Jag ser framför mig hur hela min släkt kommer få denna i julklapp, år efter år efter år... så jag skulle behöva ett gäng...
Snider wrote:Blev oklädsamt stolt när jag fick se min lilla vespa på framsidan av årets kalender !
Som någon frågade i början av tråden, går det att beställa fler exemplar? Jag ser framför mig hur hela min släkt kommer få denna i julklapp, år efter år efter år... så jag skulle behöva ett gäng...
Tycker att det var en perfekt bild för omslaget. Som fotograf så kommer du åtminstone bli belönad med ytterligare kalender. Ska försöka styra upp det hela i helgen.
/Ronny
Troligen, ja. Inbetalningskortet gick ut med julnumret, i mitten på december. Sådär tre månader därefter, i mitten av mars, tog vi ut adressfilen för kalendrarna, och då givetvis bara till dem som betalat sin årsavgift. Så du hade ju tid på dig
Vi kan, som du säkert förstår, inte sitta och manuellt skicka ut kalendrar till dem som betalat därefter. Däremot kan du ju köpa en för 50 kr i shoppen. Den är väldigt fin ...
/jens