Scooterpunkten (HBG)
Scooterpunkten (HBG)
Som nyinflyttad helsingborgare kommer jag att behöva ny serviceverkstad för min GTS 300 framöver. Det verkar vara Scooterpunkten som gäller, men visst är detta gamla Cykelbollen? Vågar man verkligen lämna in sin Vespa där, jag har bara hört dåliga saker om Cykelbollen. Eller är det ny ägare?
2009 Vespa GTS 300 Super
-
- Entusiast
-
- Drömmare
Re: Scooterpunkten (HBG)
Du får nog ta kritiken mot scooterpunkten här på forumet med en nypa salt, dom är ju trots allt en av dom största piaggiohandlarna i sverige, tror bara em-scooters i gbg är större. Det e ju också så att det mest är dom som inte är nöjda med något som hörs mest.exter wrote:Som nyinflyttad helsingborgare kommer jag att behöva ny serviceverkstad för min GTS 300 framöver. Det verkar vara Scooterpunkten som gäller, men visst är detta gamla Cykelbollen? Vågar man verkligen lämna in sin Vespa där, jag har bara hört dåliga saker om Cykelbollen. Eller är det ny ägare?
-
- Mästare
Du kan ju prova och korsa fingrarna
De gånger de har strulat har väl mest gällt när de ska laga gamla vespor (som min) , att serva nya GT där det bara är att följa instruktionsboken från Piaggio borde vara enklare.
www.prillas.se i Eslöv är också auktoriserade - har inte testat själv men lär vara bra.
/HB
De gånger de har strulat har väl mest gällt när de ska laga gamla vespor (som min) , att serva nya GT där det bara är att följa instruktionsboken från Piaggio borde vara enklare.
www.prillas.se i Eslöv är också auktoriserade - har inte testat själv men lär vara bra.
/HB