Då var premiär turen avklarad!!!
Då var premiär turen avklarad!!!
Jääp då var premiären avklarad!9 mil varav ca 4 ikläd shorts,nu är jag så in i helvete genomfrusen så det krävs det mer än en Talisker för att tina upp mej(har satt på bastun o lagt ett gäng öl på kylning)men åter till vespan!först o främst måste jag bara säga en sak FY FAN VA SNYGG den är!!!jag är så sjukt nöjd att jag fick den i vitt,tog även den lilla vindrutan och det är jag glad för,supersnyggt!!jag måste säga att jag är grymt impad av väghålningen,ligger ju klistrad,toppfarten helt ok,det ända jag verkligen saknar är det där axet när man vil göra en omkörning i runt hundra(har väll konkat Ducati för länge)En annan sak som jag märkte var att efter ca3-4 mil blev den faktiskt lite piggare,kan det stämma?Summa sumarium så är jag överväldigad,synd bara att det just ikväll skulle bli så jävla kallt,vi har inte fått mer än tio mm regn på över en manad o gräsmattan ser ut som fan men just idag så skulle himmeln promt öppna sej,skit samma o skål på er alla!!en sak till bara hjälmjävleln som jag beställt från Holland kom idag,tror ni den fick plats under sadeln?Nä just det!Skål
Kul att du är så nöjd!
Om acc vid 100: Acceptera att det är en 300cc hoj med 22 hk. Jag körde Yamaha T-Max 500 (500 cc, 40 hk) en långhelg för några år sedan och den var rejält pigg även långt över 100, men det är ju en helt annan cykel med nästan dubbla eftekten.
Om inkörning: Oftast tar det några mil för motor mm att "lossna", sannolikt kommer hojen att gå bättre och bättre när milen tickar på
/jens
Om acc vid 100: Acceptera att det är en 300cc hoj med 22 hk. Jag körde Yamaha T-Max 500 (500 cc, 40 hk) en långhelg för några år sedan och den var rejält pigg även långt över 100, men det är ju en helt annan cykel med nästan dubbla eftekten.
Om inkörning: Oftast tar det några mil för motor mm att "lossna", sannolikt kommer hojen att gå bättre och bättre när milen tickar på

/jens
scooterdaddy - gammal är äldst
-
- Nybörjare