Finns det någon veckoträff för scootrar i sthlm? Om inte vore det kul att dra igång en sådan på lämpligt ställe tills i vår. Vi är ett gäng automatscooteråkare som brukar ses på donken sveavägen varma onsdagkvällar men det vore kul med något för bara scootrar och isf kanske lite tidigare på onsdagarna. Jag misstänker att det finns både fler automatscooterister och plåtscooterister som är sugna på att träffas för att kolla in andras scootrar och snacka munstycken, nålar och puts.
Mvh David
Italjet Dragster 180
Veckoträffar i huvudstaden
jag har nyss köpt den, inte hunnit börja knappt.. fick den förbannat billigt (1400), stått i ett antal år... saknar massa grejer jag inte har råd med, fotbromsen + bromsbackarna i framhjulet har rostat fast. motorn är full med tallbarr, men går runt i allafall, vilket jag inte trodde. är rätt novis på mek men nån gång ska man väl lära sig. ska så fort jag vågar skruva av motorn o göra rent + byta packningar. borde väl blästra skiten och lacka om också men det hinner man ju inte med innan scooterpremiären.
om någon har en hastighetsmätare över så ge mig ett sjysst pris.. och en fläktkåpa o motorkåpa och tuta. allt utom hastighetsmätarn går väl att hitta annars..
det hela står och faller på att jag inte har nån riktig koll på vart jag ska börja.
om någon har en hastighetsmätare över så ge mig ett sjysst pris.. och en fläktkåpa o motorkåpa och tuta. allt utom hastighetsmätarn går väl att hitta annars..
det hela står och faller på att jag inte har nån riktig koll på vart jag ska börja.
huj.. då har du en del att göra. Det bästa är nog att plocka ner hela skiten och renovera. 
Don't worry, jag hade aldrig skruvat i en v50 innan jag började och det gick rätt hyffsat enkelt. Några tveksamheter bara men det är inget som inte någon på detta forum har bättre koll på.
Men det här vart lite väl off topic, fortsätt gärna diskutera i renoveraforumet istället!

Don't worry, jag hade aldrig skruvat i en v50 innan jag började och det gick rätt hyffsat enkelt. Några tveksamheter bara men det är inget som inte någon på detta forum har bättre koll på.
Men det här vart lite väl off topic, fortsätt gärna diskutera i renoveraforumet istället!