PX "musse pigg öron"
- Micool1972
- Entusiast
Re: PX "musse pigg öron"
Såna grunkor brukar heta något med 'grommet' på engelska, eller 'cover'.
Skulle kolla med EHR eller EM, de har nästan garanterat såna liggandes från leveransmontering, eftersom de flesta ville ha backspeglar monterade vid köp.
Mvh
Guran
Skulle kolla med EHR eller EM, de har nästan garanterat såna liggandes från leveransmontering, eftersom de flesta ville ha backspeglar monterade vid köp.
Mvh
Guran
Micool1972 wrote:Är det någon som vet vad denna "plastploppen" heter som ska sitta för hålen när man tagit av "mussepiggöronen" till backspeglarna på tyska eller engelska. tänkte beställa från sip eller så men kan inte hitta den på deras tokroligt användarvänliga sida...
Last edited by Hedge on Wed 22 Apr 2009, 16:00, edited 1 time in total.
==============================
Stahlblech Fahrer vereinigt euch!
Stahlblech Fahrer vereinigt euch!
Precis - jag köpte en på MECA tror jag, men de finns i princip överallt där man dealar biltillbehör (t ex http://www.micro.se/tillbehor/bilstereo ... m_2st-1270, fast mina var "kromade", inte svarta). Sedan är det bara att spraya på orginalkulören och klämma dit. Bild:calle wrote:Annars kan du ju använda täckbricka typ den som finns hos de flesta biltillbehörsaffärer.

(Sorry för dålig bildkvalitet och skitig vespa, så kan det bli ibland

- Micool1972
- Entusiast
- Micool1972
- Entusiast
dricker thé?Micool1972 wrote:Hmm, vad gör du på jobbet kl 21.00? det är väll inte firmafest
Telemöte med stora landet i öster (väster er relaterat)
För att det inte skall bli helt off topic; skall inom 4 minuter trycka på startknappen på Sprinten (Bajaj Nice) och med fullgas ta mig hemåt
Mina scootrar:
Bajaj Cub 98,1cc + några andra
Bajaj Cub 98,1cc + några andra