Var kan man köpa luna delar titta på sipscooters och ebay.de samt google men verkar inte finnas nått.
Vet nån någon sida som säljer luna delar?
delar till crescent skoterrett finns det att köpa nånstans?
Tack på förhand
LUNA delar var?
Casa lambretta säljer luna delar. http://www.casalambretta.se/
Har köpt luna grejor där själv. Marcello hjälper dig med största nöje.
EDIT: På hemsidan så heter Luna Lui då det är det italienska namnet på Luna.
Crescent skoterett har en husqvarna (flinta) motor. Men vet inte var du hittar de delarna. Men de är ganska vanliga motorer så det finns nog massor. Om det är tillbehör du skall ha gissar jag att du nog får kolla mer privata annonser. Typ Tradera och Blocket.
Har köpt luna grejor där själv. Marcello hjälper dig med största nöje.
EDIT: På hemsidan så heter Luna Lui då det är det italienska namnet på Luna.
Crescent skoterett har en husqvarna (flinta) motor. Men vet inte var du hittar de delarna. Men de är ganska vanliga motorer så det finns nog massor. Om det är tillbehör du skall ha gissar jag att du nog får kolla mer privata annonser. Typ Tradera och Blocket.
Last edited by Liberto on Wed 04 Feb 2009, 23:17, edited 2 times in total.
//Lambretta Luna Sport
//Vespa PX 200 E
//Vespa Primavera Race
//Vespa PX 200 E
//Vespa Primavera Race
Hej
Förutom Marcello på Casalambretta hittar du två andra källor på siten LUNABASE, http://www.lunabase.co.uk/parts.php
Även om det kan vara lite av att gå över ån efter vatten.
Scootopia har även de Casalambretta sortimentet plus en del prylar som de tillverkar själva.
Jem Booth på Jems scooters är en annan bra leverantör. Han har också en del egentillverkat, styrlås-nycklar bl a om man råkat tappa bort dem
Dessutom besitter han en mycket omfattande kunskap om LUNA serien så där kan man få svar på allt som rör dessa scootrar.
På LUNABASE.CO.UK hittar du även sprängskisser, verkstadshandbok mm
(Elschema för svensk LUNA finns däremot inte. Behöver du ett sådant så skicka mig ett pm så mailar jag över det)
Skoterett-delar är nog Blocket, Tradera och div veteranmarknader bäst på
Söker du sprängskisser för skoteretten, flinta-motorn mm ska du kolla på www.raketsport.com
Mvh
Leif
Förutom Marcello på Casalambretta hittar du två andra källor på siten LUNABASE, http://www.lunabase.co.uk/parts.php
Även om det kan vara lite av att gå över ån efter vatten.
Scootopia har även de Casalambretta sortimentet plus en del prylar som de tillverkar själva.
Jem Booth på Jems scooters är en annan bra leverantör. Han har också en del egentillverkat, styrlås-nycklar bl a om man råkat tappa bort dem

Dessutom besitter han en mycket omfattande kunskap om LUNA serien så där kan man få svar på allt som rör dessa scootrar.
På LUNABASE.CO.UK hittar du även sprängskisser, verkstadshandbok mm
(Elschema för svensk LUNA finns däremot inte. Behöver du ett sådant så skicka mig ett pm så mailar jag över det)
Skoterett-delar är nog Blocket, Tradera och div veteranmarknader bäst på
Söker du sprängskisser för skoteretten, flinta-motorn mm ska du kolla på www.raketsport.com
Mvh
Leif
Lambretta LUNA 50s Sport -68
Lambretta LUNA 50s Sport -69
Lambretta LUNA 50s Sport -69