OBOY!
vilken snygg bakgrund ni verkar ha fått till i montern. Finns det ingen "där uppe" som kan ta lite bilder från vår monter, så vi stackare "här nere" kan få se lite hur mysigt ni har fått till det
Instämmer - upp med litet bilder! Verkligen kalasfin monter! Det finns bara en man som kan göra sådana fantastiska psykedeliska väggbonader inom scooterklubben...mycket, mycket snyggt, Federico! (För det måste väl bara vara du?).
Rapport från mässan;
Vi har fått mycket positiva omdömen om vår monter. Backdropen skulle vi ha kunnat sälja många av! (Fredrico-affärsidé?);)
Urvalet av scootrar var också suveränt-något för alla smaker. Lite rost och orginalskick uppskattades efter lackorgierna i de andra hallarna. Många stannade och fotograferade Erik P´s Vespa m sidovagn.
Stockholmsmässans höjdare gillade också vår monter så vi kan nog förhandla till oss vad som helst nästa år!
Tack till alla som hjälpt till, Fredrico för design av bakgrund, tryckstället(?), Zone för kuddar.
Dessutom var det grymt kul att stå i montern! Många många gillar scootrar och vill prata om dem. Och Federicos fondvägg är bara SÅÅÅ OERHÖRT SNYGG! Respekt!
/jens
trött i benen och i stämbanden efter torsdag och fredag i montern
Seriöst, det är ju en sjukt snygg monter! Back-dropen för tankarna till popkonst och det första som dyker upp i skallen är brittiska popbandet The Wonder Stuffs fantastiska omslag, som en kommentar i sig själva till Warhol förstås. TWS gjorde f.ö. en väldigt bra version av The Jam's "That's Entertainment" på tal om mods och scooterkultur.
Coolt att ni stoppat in BP-pumparna. Totalintrycket av montern med blandningen gammalt och nytt har fallit mycket väl ut. Riktigt bra jobbat alla ni som skapat montern och fyllt den med innehåll och känsla!!!
Grafisk formgivare av Scooteristen
Vespa Sprint -73, Vespa Super Sport -66
Medlem i:
www.gavlescooters.se
www.visbyvespaclub.se
www.scooterklubben.com
Pinsamt. Jag var på mässan igår, Lördag och det var så in i h..vete med folk så det gick inte att ta sig fram.
Jag hittade aldrig Skoterklubbens monter, surt att inse att ni var där och var sevärda. Det närmaste jag kom var Piaggios monter som visserligen bjöd på en del sevärt, dock inte i klass med det jag ser på era bilder.
EN AV (OM INTE DEN) SNYGGASTE MONTERN PÅ MÄSSAN!!!!!!
Gled förbi i princip varje dag och insöp lite scooterist feeling, även om jag stog i Piaggio-Vespa-Gilera montern där det även var några plåtisar plaserade, fick massor av possitiv feedback på Vespa 300 Super och även det andra i montern. Som vanligt för mig så är MC Mässan mest om "networking" med kollegor & leverantörer så det blev många besök i Motorrad's VIP rum för en kall att kyla stämbanden med men som vanligt är det några välkomna hektiska dagar i januari, nu är man duktigt taggad för 2009....