Är det någon som har en svartvit TV eller eller äldre TV av cool design som vi kan låna till SSKs monter på MC Mässan i Älvsjö / Stockholm?
Mässan börjar på Torsdag och montern byggs på Onsdag denna vecka så det är lite brådis.
Ring på 0706-947189 eller maila på:
h e n r i k ( a ) h 7 2 . s e
/Henrik
Svartvit TV?
Svartvit TV?
Hur svårt kan det va?
Tips: en gammal parkeringsmätare på stolpe gör alltid succé i utställningsmontrar som handlar om gamla fordon. Och en sådan där stor H-skylt i masonite från -67 (som de satte upp på vägstolpar då det begav sig) finns säkert att få tag på med litet tur. På 90-talet när jag var involverad i VW-kretsar hade vi alltid detta på våra utställningar.
Hade jag bott i Sthlm kunde ni fått låna någon av mina p-mätare och skyltar (stolparna till p-mätarna är f ö av samma dimension som alla vägskyltstolpar).
Lycka till!
Mvh
/ Fredrik
Hade jag bott i Sthlm kunde ni fått låna någon av mina p-mätare och skyltar (stolparna till p-mätarna är f ö av samma dimension som alla vägskyltstolpar).
Lycka till!
Mvh
/ Fredrik
-
- Drömmare
Du menar en äkta uppstoppad lapplisa vars liv har tagits av daga? De är förvisso inga trevliga typer, men är inte det litet väl magstarkt? Personligen tycker jag det hade varit skojigare med en livs levande lapplisa som hade fått en p-mätare på stolpe uppstoppad någonstans... Snacka om succé för den montern!fritte wrote:Även en uppstoppad lapplisa vore en uppskattad dekor, givetvis klädsamt patinerad.

Ja, det är jag som är Fredrik, Terraplane, Woodstock etc i ny tillfällig skepnad p g a att något mankemang just har inträffat med mitt andra konto...