Hur många scootermil har du kört i år?
Hur många scootermil har du kört i år?
Omröstning: Hur många scootermil har du (uppskattningsvis) kört i år?
Jodå, så att...det börjar bli som inom bikervärlden - några få djupingar kör och de andra tittar storögt på (samt kokar kaffe, filar tånaglarna och begår småbrott åt dem). Ingen bra utveckling - snart dags att överge scootern och köpa bil istället...fritte wrote:Kul omröstning, men är det inte fler på forumet som kör scooters?
Är de övriga dryga tusen "hangarounds" eller "wannabees"?![]()
![]()
![]()
Så du har släppt polértrasan och istället hunnit köra Jasso hela 1-50 mil detta året - eller är det du som inte har hunnit köra något alls?vespaco wrote:Jag tror de försöker bättra på kilometerantalet innan de röstar!![]()

Seså, koka nytt kaffe till mig nu, din lilla hangaround!

Inom ångmaskinsbyggarhobbyn (live steam) finns en annan passande benämning på mindre aktiva utövare: "Armchair mechanic"..Terraplane Blues wrote:Jodå, så att...det börjar bli som inom bikervärlden - några få djupingar kör och de andra tittar storögt på (samt kokar kaffe, filar tånaglarna och begår småbrott åt dem). Ingen bra utveckling - snart dags att överge scootern och köpa bil istället...fritte wrote:Kul omröstning, men är det inte fler på forumet som kör scooters?
Är de övriga dryga tusen "hangarounds" eller "wannabees"?![]()
![]()
![]()
Ungefär som termen "baksätesförare" - arketypen en tant som sitter i baksätet och håller sig i handremmen ovanför sidofönstret och mer eller mindre "kör" därifrån trots att gubben sitter bakom ratten. De vet alltid bäst i teorin...fritte wrote:Inom ångmaskinsbyggarhobbyn (live steam) finns en annan passande benämning på mindre aktiva utövare: "Armchair mechanic"..
Tackar!Terraplane Blues wrote:Grattis till premiären!moorflax wrote:Det var jag som kryssade i att jag inte kört något.
Detta stämmer inte längre eftersom jag i eftermiddags hann med iaf 3-4 mil
Det är en 1100 r -91:a på din avatar, va?
Ja det är den sista "riktiga" 1100:an

Underbar hoj, fast på ett helt annat sätt en Vespan.