Hej allihopa.
Mitt namn är Bell och är ny både här, i SSK och för Scooters (även om jag nu velat ha en sedan jag såg min dagisfrökens babyblå någon gång på tidigt 80-tal).
Hittade en PX200E (rekomenderat av flera av mina scooter vänner som en bra nybörjar scooter) från '90 som bara gått 460 mil till ett bra pris. En kille i Stockholm hade köpt den för att pendla till jobbet med 1991, tyckte det var jobbigt efter sommaren var över och börja använda kollektivtrafiken istället. Så blev den ståendes ett par år tills han gav/sålde den till sin bror i Småland som skulle ha den att köra med i byggden. Även han tröttnade på vindsuset efter en sommar och den blev ståendes under en carport tills förra hösten då en kille i Viken köpte den eftersom han tyckte om Italien. Efter ett tag insåg han att 3 MC's var lite i överkant så nu köpte jag den.
Lite fula dekaler som är ditsatta av den förre ägaren, men de var inga problem att få bort. Enda skavankerna var ett par stenskott på skölden vilket man ju får räkna med. Motorn går som en klocka.