Lågmilare, om man ska tro annonsen. Vit, såklart:
http://www.blocket.se/vi/15310280.htm?ca=11_s
/JM
P200 -83:a 100mil
-
- Administrator
P200 -83:a 100mil
Vespa Rally 221 -73
Vespa Primavera 130 -81
Vespa 50S -65
Lambretta LI 150 s1 -59
Isomac Napolissima -05
Vespa Primavera 130 -81
Vespa 50S -65
Lambretta LI 150 s1 -59
Isomac Napolissima -05
Dom vita åttiotalspjäxorna rostade ju tillochmed när dom stod inomhus hos handlaren. Så det borde inte hindra att den är 'pedantskött' i övrigt.
Rolig detalj: Skärmdekorationen sitter uppåner. Den feta delen ska vara neråt.
Men 18.000 för en -83'a är väl ändå i fetaste laget. Och dessutom: Hur kollar man att den verkligen bara gått 100 mil? Och spelar det dessutom nån roll, när det är farligare för motorn att den stått still länge utan tillsyn?
Personligen skulle jag aldrig betala så mycket för en såpass gammal hoj om det inte fanns bevis på att den körts och fått omvårdnad när den stått stilla. Då kan jag lika gärna köpa ett as för hälften av pengarna och sedan lägga ett par tusen på att renovera motorn.
Mvh
G
Rolig detalj: Skärmdekorationen sitter uppåner. Den feta delen ska vara neråt.
Men 18.000 för en -83'a är väl ändå i fetaste laget. Och dessutom: Hur kollar man att den verkligen bara gått 100 mil? Och spelar det dessutom nån roll, när det är farligare för motorn att den stått still länge utan tillsyn?
Personligen skulle jag aldrig betala så mycket för en såpass gammal hoj om det inte fanns bevis på att den körts och fått omvårdnad när den stått stilla. Då kan jag lika gärna köpa ett as för hälften av pengarna och sedan lägga ett par tusen på att renovera motorn.
Mvh
G
Dartman wrote:...men har ändå hunnit med att rosta. Kolla in nerkant av framskärmen, och ser det inte lite misstänkt ut nere vid dubbelplåten i bakänden av fotbrädorna? Borde inte ett pedantskött fordon vara rostfritt?
/GnällJonas
==============================
Stahlblech Fahrer vereinigt euch!
Då ändrade dom i så fall på senare modeller, för kollar du på min -91 och även på nyare så sitter den omvänt. Och det ser man även i hur lacken ser ut att den alltid suttit så. Bizarrt.
/G
/G
fritte wrote:Hedge wrote: Rolig detalj: Skärmdekorationen sitter uppåner. Den feta delen ska vara neråt.
Mvh
G
tror inte det...
Mvh
L