Cool kille & tjej på Antikrundan!
Cool kille & tjej på Antikrundan!
Grattis Ola och Nina, ni var coolast i programmet. Vilka fler var med på rideouten?
/Jörgen
/Jörgen
"she's got a motor scooter with a little rubber tooter and I fall to the ground when I hear that sound"
Jag tyckte mig känna igen familjen Dartman i alla fall.
Gripsholms slott har jag besökt en enda gång, på Cannonball 2005, i team med Jonas Dartman f ö. Full fart dit, parkera scootern, lätt jogging i fullt mc-ställ, ryggskydd mm runt slottet för att räkna antalet drakhuvuden (det var frågan på kontrollen) och full fart vidare. Måste nog återvända dit någon gång
/jens
Gripsholms slott har jag besökt en enda gång, på Cannonball 2005, i team med Jonas Dartman f ö. Full fart dit, parkera scootern, lätt jogging i fullt mc-ställ, ryggskydd mm runt slottet för att räkna antalet drakhuvuden (det var frågan på kontrollen) och full fart vidare. Måste nog återvända dit någon gång

/jens
scooterdaddy - gammal är äldst
Kul att det gillades!
På rideouten var Jonas D & Linn, BörnoutHenrik, 9-tumsMartin, Snygglotta, ShortsPeder, punkaMicke, Vitben som körde utan hjälm i ett kort klipp
, Bosnienbernta, Revisorn samt Anne Lundberg som satt bakpå Nina under rideouten.
De var i garret och på slätten å filmade i 8 timmar och det blev väl en 3 minuter!
På rideouten var Jonas D & Linn, BörnoutHenrik, 9-tumsMartin, Snygglotta, ShortsPeder, punkaMicke, Vitben som körde utan hjälm i ett kort klipp

De var i garret och på slätten å filmade i 8 timmar och det blev väl en 3 minuter!
Autisa -Trimcylindern för bakåtsträvare som vill åka lika fort som förr
nu är jag inte säker på hur man gör med länkar här men hoppas det funkar.
http://svt.se/svt/road/Classic/shared/m ... 58&d=81727
ca 28 minuter in i programmet.
Lägg väl märke till att jag poängterade det viktiga med samlingsnamnet scooter för Anne, och hon berättar detta, så nu har man åtminstonde försökt lära svenska folket rätt å fel.
http://svt.se/svt/road/Classic/shared/m ... 58&d=81727
ca 28 minuter in i programmet.
Lägg väl märke till att jag poängterade det viktiga med samlingsnamnet scooter för Anne, och hon berättar detta, så nu har man åtminstonde försökt lära svenska folket rätt å fel.
Autisa -Trimcylindern för bakåtsträvare som vill åka lika fort som förr
-
- Nybörjare
-
- Nybörjare