Som topic lyder.
Skall till Thailand (Bangkok, Phuket m m) om några veckor.
Finns det några roliga och billiga shoppingmöjligheter där?
Syftar på cyl, fugg och avgas bl a.
Finns det roliga trimprylar eller liknande i Thailand?
Finns det roliga trimprylar eller liknande i Thailand?
[color=red]Primavera -67. Förädlad med
Malossi 136 cc portat till förbannelse, 28 mm Dellorto och Vsp race.[/color]
Malossi 136 cc portat till förbannelse, 28 mm Dellorto och Vsp race.[/color]
Om du skall dit så finns en grym shop i Chinatown heter Super Mana Yorn, mkt möjligt att deras sida är thaivespa shop.
Men handlar man direkt i affären är det sjukt billigt, ex. Hastighetsmätare Primavera 100-150 spänn, trekantsadel fullrame 200 spänn....
Köpte massor nära jag vad där de har allt, till mkt låga priser.
Och jajjemen det går att pruta
Inte jättemkt prylar till smallframes dock, finns knappt några därborta.
Lite svårt att hitta dock, är bara som ett hål i väggen, där 20 thaiare håller på och total masakrerar diverse vespor.
MVH Niklas
Men handlar man direkt i affären är det sjukt billigt, ex. Hastighetsmätare Primavera 100-150 spänn, trekantsadel fullrame 200 spänn....
Köpte massor nära jag vad där de har allt, till mkt låga priser.
Och jajjemen det går att pruta

Inte jättemkt prylar till smallframes dock, finns knappt några därborta.
Lite svårt att hitta dock, är bara som ett hål i väggen, där 20 thaiare håller på och total masakrerar diverse vespor.
MVH Niklas
Renoveraren som renoverar sönder....men som nu vågar ge råd till andra...:)
Jasså det är i Chinatown den affären ligger!
Var i BKK för 1.5 år sedan och letade efter den, men varken taxi eller tuk-tuk förare visste vart den var trots att jag hade adressen. (visst BKK är stort)
Kan ju se det från den ljusa sidan, slapp ju det obligatoriska stoppet hos en skräddare
Dom har en del fräcka och väldigt billiga accessoarer, spana in extraljuset och vimpeln.
Var i BKK för 1.5 år sedan och letade efter den, men varken taxi eller tuk-tuk förare visste vart den var trots att jag hade adressen. (visst BKK är stort)
Kan ju se det från den ljusa sidan, slapp ju det obligatoriska stoppet hos en skräddare

Dom har en del fräcka och väldigt billiga accessoarer, spana in extraljuset och vimpeln.
Vespa 50 -80 Blästrad och grundlackerad.
Hade också svårt att hitta den när jag va där för ca 2 år sedan.
Har samma erfarenhet av det som Bastian skriver tuk-tuk förarna hade inte en susning.
Adressen är 678 Soi.Mangkorn Mangkorn Rd
Så hittar du Mangkorn road så är det bara o följa den tills nr 678 dyker upp. En mkt lång gata
Inga skyltar direkt mer ett hål i väggen, men hör och häpna föreståndaren pratade riktigt bra engelska.
Rekommenderar verkligen ett besök där mkt prylar till låga priser.
Lycka till!
MVH Niklas
Har samma erfarenhet av det som Bastian skriver tuk-tuk förarna hade inte en susning.
Adressen är 678 Soi.Mangkorn Mangkorn Rd
Så hittar du Mangkorn road så är det bara o följa den tills nr 678 dyker upp. En mkt lång gata

Inga skyltar direkt mer ett hål i väggen, men hör och häpna föreståndaren pratade riktigt bra engelska.

Rekommenderar verkligen ett besök där mkt prylar till låga priser.
Lycka till!
MVH Niklas
Renoveraren som renoverar sönder....men som nu vågar ge råd till andra...:)