har hört att någon film finns från draget på säve...
om någon har den lätt tilgängligt på datorn och kan
lägga upp den så skulle jag bli jätteglad...
behöver något att styrka inspirationen på...
filmer från säve 2005?
filmer från säve 2005?
//Vespa saxomatkoppling till salu...
Ring efter kl...
Ring efter kl...
Jepp. Nina har gjort en fin film på några minuter med bakhjulsåkningar, burnisar, kaffemys och Bergendragsterns vådliga uppgång och fall.
Den står här hemma i hyllan och vi kan varken bränna eller lägga upp på nätet ( ser jag ut som en datakunnig kille? ). Jeettegått försökte bränna av den men tror hans dator var full med lambrettapXrr då det inte gick något vidare. Men vi lär väl köra den i Åhyddanbaren efter rejset!
Den står här hemma i hyllan och vi kan varken bränna eller lägga upp på nätet ( ser jag ut som en datakunnig kille? ). Jeettegått försökte bränna av den men tror hans dator var full med lambrettapXrr då det inte gick något vidare. Men vi lär väl köra den i Åhyddanbaren efter rejset!
Autisa -Trimcylindern för bakåtsträvare som vill åka lika fort som förr
Vilket format är den i? Betamax? VHS? DV?
/Guran
/Guran
Ola Lång wrote:Jepp. Nina har gjort en fin film på några minuter med bakhjulsåkningar, burnisar, kaffemys och Bergendragsterns vådliga uppgång och fall.
==============================
Stahlblech Fahrer vereinigt euch!
Stahlblech Fahrer vereinigt euch!