Läste ganska många i Yahoo-gruppen smallframes som hade kort 4:a och de var nöjda. Nu har jag inte högsta utväxlingen men inte heller värsta trimmet. Eftersom min PK80 var gjord för farter upp till 70-80 original så var det helt nödvändigt att byta utväxling och då blev 4:an, precis som på PX, lite för lång i avståndet. Trimhojar , inte minst med avstämda blås, blir ju ofta lite "peakiga" och hamnar man då för lågt i varv så orkar de inte ett dugg
Framtiden, måste tyvärr erkänna att den stått nerplockad två år i väntan på karossrenovering

men detta är kanske triggern för att kavla upp ärmarma

. Den ska dock först svetsas och målas om så denna säsongen är nog körd.
/HB
subitus wrote:Attans, det ligger lite sanning bakom det då....
Är det på grund av polini utv den blir lite seg då eller
Ligger provkörning långt fram i tiden eller?
Har bestallt liknande setup som dej dock missat det här med kort 4:a ....
Tråkigt att klyva hjärtat på vespen mer än nödvändigt.