Verkar ju som att vädret ska bli fint imorgon och eftersom ssc har sommarlov så känner jag och vespan oss lite ensamma..
Finns det några scooterister kvar i stan som är sugna på att köra en sväng imorgon?
Kanske en lite längre runda ut ur stan?
Kanske mitt på dagen eller senare mot kvällen? Jag är ledig så mig kvittar det när.
Träffas kan man ju göra på söder som vanligt eller någon annanstans också för den delen.
Som ni märker är detta inte planerat alls utan ngt som jag kom på precis just nu..
Kom igen, häng på!
Last edited by lambrittan on Thu 12 Jul 2007, 11:05, edited 1 time in total.
Om ni kan tänka er att ha en v50 (75cc) som max gör 75km/h och vill åka på kvällen (efter 17) så är jag på, kan ju plocka upp mig från liljeholmen ifall ni vill starta tidigare!
Skåningen funkar bra men jag tror det är bra att vänta lite till. Till 18.15. Man vill gärna hinna hem om och slänga av jobbgrejer (skräp alltså). Förslag på rutt: Vi kan åka mot Liljeholmen, genom Mälarhöjden och Bredängs trevliga vägar, ut på gamla Skärholmsvägen och sedan, tja jag vet inte riktigt..? vara grabbigt prylbögiga och gå på Mediamarkt? eller fortsätta genom Kungenskurva och hemåt över Fruängen Midsommarkransen? Trevliga vägar för alla typer av maskiner och aldrig mer än 70-väg.
Jag tar det gärna direkt efter jobbet, alltså runt 1700 -1730
Skulle ni mötas innan och åkt ut så möts jag mer än gärna på vägen. Lambrittan och Nickeponken har mitt nummer, jag och vespan finns i liljeholmen vid kontorsområdet/vattnet.
Jag är AS-SUGEN på att köra lite imorgon, men behöver lite tid att ta mig till Skåningen. Hoppas ni kan vänta till 18 åtminstone
Ska försöka komma ihåg att ta med mina nycklar imorgon, de var hemma (30min enkel resa med pendeln) sist jag tänkte låsa upp Rallyn. Så j-la irriterad man kan bli på sitt teflonminne ibland...
Nickeponken wrote:Skåningen funkar bra men jag tror det är bra att vänta lite till. Till 18.15. Man vill gärna hinna hem om och slänga av jobbgrejer (skräp alltså). Förslag på rutt: Vi kan åka mot Liljeholmen, genom Mälarhöjden och Bredängs trevliga vägar, ut på gamla Skärholmsvägen och sedan, tja jag vet inte riktigt..? vara grabbigt prylbögiga och gå på Mediamarkt? eller fortsätta genom Kungenskurva och hemåt över Fruängen Midsommarkransen? Trevliga vägar för alla typer av maskiner och aldrig mer än 70-väg.
det låter väl som en trevlig runda, vi kör på det!
hur vi gör med tiden vet jag inte.. jag själv går ju bara hemma och semestrar hela dagen.
kejj wrote:Jag tar det gärna direkt efter jobbet, alltså runt 1700 -1730
Skulle ni mötas innan och åkt ut så möts jag mer än gärna på vägen. Lambrittan och Nickeponken har mitt nummer, jag och vespan finns i liljeholmen vid kontorsområdet/vattnet.
vi kan ju mötas och cruisa lite innan och efter det åka till skåningen?
btw så kollade jag efter ditt nummer i mobilen men hittade inte det. har du mitt?