Så nu har det inköpts delar för att uppnå detta, ett st LeoVinci ljuddämpare samt ett Pinasco HP4 1000g svänghjul. Borde passa fint på mitt reedmatade Malossi 166, den gillar att varva.
Varvas ska det, bäva månde växelkorset!

Mvh
Guran
Då kanske det går såhärHedge wrote:Nu har jag tröttnat på att jaga efter scootertrimmarens Heliga Graal, dvs liten motor, med bra bottendrag, bra effektkurva och hög toppeffekt. Nu är det Italian Style Tuning som gäller, blev så impad av smallframe-filmen jag postade tidigare där dom trycker upp en primmy i 10700 rpm.
Så nu har det inköpts delar för att uppnå detta, ett st LeoVinci ljuddämpare samt ett Pinasco HP4 1000g svänghjul. Borde passa fint på mitt reedmatade Malossi 166, den gillar att varva.
Varvas ska det, bäva månde växelkorset!![]()
Mvh
Guran
Här har ni 10700 rpm!!Hedge wrote:Nu har jag tröttnat på att jaga efter scootertrimmarens Heliga Graal, dvs liten motor, med bra bottendrag, bra effektkurva och hög toppeffekt. Nu är det Italian Style Tuning som gäller, blev så impad av smallframe-filmen jag postade tidigare där dom trycker upp en primmy i 10700 rpm.
Mvh
Guran
Vart köper du dessa delar? något bra ställe att rekomendera...?Hedge wrote:Nu har jag tröttnat på att jaga efter scootertrimmarens Heliga Graal, dvs liten motor, med bra bottendrag, bra effektkurva och hög toppeffekt. Nu är det Italian Style Tuning som gäller, blev så impad av smallframe-filmen jag postade tidigare där dom trycker upp en primmy i 10700 rpm.
Mvh
Guran
subitus wrote:Vart köper du dessa delar? något bra ställe att rekomendera...?Hedge wrote:Nu har jag tröttnat på att jaga efter scootertrimmarens Heliga Graal, dvs liten motor, med bra bottendrag, bra effektkurva och hög toppeffekt. Nu är det Italian Style Tuning som gäller, blev så impad av smallframe-filmen jag postade tidigare där dom trycker upp en primmy i 10700 rpm.
Mvh
Guran
Hedge wrote:Nu har jag tröttnat på att jaga efter scootertrimmarens Heliga Graal, dvs liten motor, med bra bottendrag, bra effektkurva och hög toppeffekt. Nu är det Italian Style Tuning som gäller, blev så impad av smallframe-filmen jag postade tidigare där dom trycker upp en primmy i 10700 rpm.
Mvh
Guran