I denna tråd tänkte jag att den där enstaka scooterbilden som tagits under dagen kunde få en plats. Ibland tar man ju en bild på sin scooter i det vardagliga livet - kanske när man tankar eller kör och hämtar pizza i stan - en bild som inte passar i någon av de andra bildtrådarna, eller som känns för ovidkommande för att få en egen tråd. Det är alltid kul att se blandade scooterbilder, utöver de vanliga träff- och garagebilderna, så posta gärna din vardagliga scooterbild här. Berätta gärna något om bilden: var och när den är tagen, i vilket sammanhang o s v. <b>Alla scooterbilder är intressanta, så posta på nu!</b>
Jag börjar med en bild jag tog härom kvällen då jag var på väg från Söderslätt hem till Malmö. Någonstans söder om Svedala fick jag ett infall och knäppte denna bild i farten (kameran hänger oftast "skjutklar" runt halsen). Klockan var strax efter 21 under begynnande skymning och det var en sådan där härlig kväll med frisk och fuktig luft. Sådana kvällar gillar man att köra scooter extra mycket!

/ Fredrik