<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"> Hej Christel och tack för senast! Hoppas ni stod ut med dragspelsplågan<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Alltid lika trevligt att träffa er båda! Dragsspelsplågan hann vi bara höra en takt av för vi kom för sent. Blev förskräckligt besviken. Hoppas på en uppföljning i S&R!
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Troligtvis var det pga andra låskrav.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Betyder det att ni hade helt annorlunda lås då också? Åtminstone på bilden så verkar låsets hål vara ganska så stort. Men det kan ju bara råka vara så efter lifvets tand.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">bakom tutan sitter nummerplåtshållaren, svenskt påhitt<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Hur är det med den främre registerskylten? Svenskt påhitt, skylten eller fästmetoden? Vi har också haft framskyltar i Finland. Åtminstone vår SS som registrerades 68 har haft en sådan och med litet lock och pock så får vi den tillbaka från den tidigare ägaren. Bakskylten är också orginal (och den skall banne mig inte blästrar och målas om...

). Framskylten var mindre än bakskylten, antar att det varit så hos er också.