Hade mardrömmar efter att jag var för sen på 50-kubikaren. Det skulle varit för bra för att vara sant; skicket, priset, platsen (några mil från föräldrahemmet där jag är på besök för tillfället). Får ångest bara jag tänker på det.
Jag klippte "100 kubikaren"... Det var en 125cc VNB6M från 65. Komplett men helt utan komp... Knep med min en av 50 kubikarna också. Visade sig vara en 50 special med osäkert årtal...
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Ergic</i>
<br />Hade mardrömmar efter att jag var för sen på 50-kubikaren. Det skulle varit för bra för att vara sant; skicket, priset, platsen (några mil från föräldrahemmet där jag är på besök för tillfället). Får ångest bara jag tänker på det.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
stackare. Bara att glömma och gå vidare. Måste ha varit en kännare som köpte den. Någon i Örebrotrakten kanske?
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bustamente</i>
<br />Knep med min en av 50 kubikarna också. Visade sig vara en 50 special med osäkert årtal...<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Du köpte alltså den med förgasare och hjul för 500 kr? En kompis till mig köpte den andra 50-kubikaren för samma summa, så där lär inte vara något kvar nu.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Hade mardrömmar efter att jag var för sen på 50-kubikaren. Det skulle varit för bra för att vara sant; skicket, priset, platsen (några mil från föräldrahemmet där jag är på besök för tillfället). Får ångest bara jag tänker på det. <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Aj. Nu ger du mig dåligt samvete. Vet precis hur det känns. Eller var det den kompletta vespan du ville ha? Den knep jag inte.
Ja nu är det tomt på vespadelar där. Jag körde som en dåre för att vara först på plats. 500 för den jag lämnade var nog ett ok pris. De jag tog med mig var för billiga. 125an återstår att se efter jag delat den. Den har ingen komp över huvud taget. Man kan snurra svänghjulet hur lätt som helst. Något är galet med den. Dessutom bör tilläggas att de legat i en fuktig lada och ingen var i någont "bolt on" skick...