Jag har försökt med annons på marknaden här utan större framgång... Är det ingen här som har/känner till ett garage eller meklokal i stockholmsområdet med plats för en gammal touring i delar som nu ska plockas ihop efter 4 år. Allt av intresse, kort eller lång tid.
www.trimaran.nu
Mekplats
-
- Lärling
-
- Lärling
Hej igen, har nu fått nys på ett garage centralt i stockholm. Problemet med detta är att jag måste hyra hela och själv skaffa folk att dela plats med. Vi skulle alltså bli 3 stycken med plats för mek. ca 1000 kr inkl allt. Ni kan väl skicka ett mail om ni är intresserade.
För övrigt gäller den första frågan fortfarande då jag inte tänker ta det här stället om jag inte snabbt får tag på två trevliga scoterister.
www.trimaran.nu
För övrigt gäller den första frågan fortfarande då jag inte tänker ta det här stället om jag inte snabbt får tag på två trevliga scoterister.
www.trimaran.nu
-
- Lärling
-
- Lärling
-
- Lärling
Jag inser att jag kanske hamnat lite utanför forumets ramar i denna tråd, å andra sidan så tänker jag ju renovera min pärla i lokalen...
Lite ytterligare info:
Jag har alltså fått tag på en lokal med plats för förvaring av ca 4 vespor + mek. Inte särskilt flärdfull lokal men funktionell. Toa finns och det kommer att vara varmt året om. Det skulle kosta 750 kr/vespa och månad. Eventuellt kan man få plats med en till och då skulle ju priset sjunka lite.
Om någon är intresserad så skicka ett mail till mig inom ett par dagar, annars kommer jag att släppa lokalen.
www.trimaran.nu
Lite ytterligare info:
Jag har alltså fått tag på en lokal med plats för förvaring av ca 4 vespor + mek. Inte särskilt flärdfull lokal men funktionell. Toa finns och det kommer att vara varmt året om. Det skulle kosta 750 kr/vespa och månad. Eventuellt kan man få plats med en till och då skulle ju priset sjunka lite.
Om någon är intresserad så skicka ett mail till mig inom ett par dagar, annars kommer jag att släppa lokalen.
www.trimaran.nu