The Who 2007

Här handlar det mest om scooterrelaterad musik, film m m.
Post Reply
kejj
Mästare
Mästare

The Who 2007

Post by kejj »

Är det värt mödan?

Piaggio Vespa V50R -74
Baotian Retro -05
Mancino
Lärling
Lärling

Post by Mancino »

Är lite sugen faktiskt... Börjar jag bli gammal tro?
patrikgrann
Lärling
Lärling

Post by patrikgrann »

Bokat och klart!:D

"Hur mycket man än kammar en GRIS så är det fortfarande en GRIS!"
kejj
Mästare
Mästare

Post by kejj »

915 för de bästa platserna var att ta i men men.

det är nog frågan om The Who börjar bli för gamla!

Piaggio Vespa V50R -74
Baotian Retro -05
Mancino
Lärling
Lärling

Post by Mancino »

ha ha ha, ja så kanske det är...
parklife
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by parklife »

helt klart snyggaste affischen på stan iaf! (kanske skulle rycka ned en...)

/// t.
patrikgrann
Lärling
Lärling

Post by patrikgrann »

Vart går man efter konserten?
2 bonnpôjka i storstan...!
Tips på något ställe????
kejj
Mästare
Mästare

Post by kejj »

www.debaser.nu <-- alltid en hit, speciellt med uteserveringen.
http://www.garlicandshots.com/ <-- källaren är alltid mysigt.
och imorgon så spelar jag +flickvän skivor på NADA bar Södermalm klockan 21 och framåt :)
Nada Åsögatan 140, karta:
http://kartor.eniro.se/query?streetname ... &asearch=1
Bara det är gjord av plåt så....
patrikgrann
Lärling
Lärling

Post by patrikgrann »

Man tackar!
Ska kolla med kompisen om det inte vore trevligt att kolla in söder i morrn!
patrikgrann
Lärling
Lärling

Post by patrikgrann »

Hur bra konsert som helst!
miss_peel
Nybörjare
Nybörjare

Post by miss_peel »

Den var sjukt bra!!! Fy fan va bra dom är fortfarande!!! :D
Terraplane Blues

Post by Terraplane Blues »

The Who var verkligen svinbra en gång i tiden! Nu kan jag inte förstå att Roger Daltrey ens vill vistas på samma scen som Pete Townsend, efter hans svinerier med små barn för några år sedan. Tyvärr dog The Who i det ögonblicket för mig...
miss_peel
Nybörjare
Nybörjare

Post by miss_peel »

Svinerier med små barn? Mig veterligen hade han inte gjort nåt mot några barn utan varit in på en sida som innehöll barnporr, vilket självklart är hur vidrigt som helst :cry:. Blev väldigt ledsen när jag fick reda på det. Dom hittade dock inget på hans dator(er) och han är helt frikänd från det där. Men jag vet inte riktigt vad jag ska tro, tar man fram sitt kreditkort och betalar för en sådan tjänst så har man ju troligtvis ett intresse i det hela... :/ Tydligen blev han själv utsatt för övergrepp när han var barn dessutom.

Meeeen bra koncert i alla fall. Sjukt kul att ha sett dom live. Varit mina största idoler halva mitt liv, sen jag var 13-14 ungefär.
Mickeck1
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by Mickeck1 »

[quote="miss_peel"]Svinerier med små barn? Mig veterligen hade han inte gjort nåt mot några barn utan varit in på en sida som innehöll barnporr, vilket självklart är hur vidrigt som helst :cry:. Blev väldigt ledsen när jag fick reda på det. Dom hittade dock inget på hans dator(er) och han är helt frikänd från det där. Men jag vet inte riktigt vad jag ska tro, tar man fram sitt kreditkort och betalar för en sådan tjänst så har man ju troligtvis ett intresse i det hela... :/ Tydligen blev han själv utsatt för övergrepp när han var barn dessutom.

:smile: Well said miss peel :smile:
Terraplane Blues

Post by Terraplane Blues »

miss_peel wrote:Svinerier med små barn? Mig veterligen hade han inte gjort nåt mot några barn utan varit in på en sida som innehöll barnporr, vilket självklart är hur vidrigt som helst :cry:. Blev väldigt ledsen när jag fick reda på det. Dom hittade dock inget på hans dator(er) och han är helt frikänd från det där. Men jag vet inte riktigt vad jag ska tro, tar man fram sitt kreditkort och betalar för en sådan tjänst så har man ju troligtvis ett intresse i det hela... :/ Tydligen blev han själv utsatt för övergrepp när han var barn dessutom.

Meeeen bra koncert i alla fall. Sjukt kul att ha sett dom live. Varit mina största idoler halva mitt liv, sen jag var 13-14 ungefär.
Ja, man kan ju bara spekulera i vad som egentligen hände, men jag köper inte hans urdåliga ursäkter om egenbedrivande "forskning" i ämnet och annan bullshit. Att han sen har jobbat en hel del med barn skapar givetvis ännu fler frågetecken... Trist om han själv blivit utsatt, men det faktumet stärker ytterligare misstanken att han är en tvättäkta peddo. Punkt slut.

I övrigt tycker jag verkligen The Who kan räknas in bland de riktigt stora. Kan tipsa om Isle Of Wight 1970, där The Who gör en enastående prestation, kanske rentav den bästa jag har hört från dem. The Taste med Rory Gallagher är också något sanslöst bra på just den festivalen. Och så även Jimi Hendrix förstås, men han var ju alltid bra... :wink:

Kul att du gillade konserten!
Post Reply