Ny verksted

Händer det nåt i garaget? Dokumentera gärna här!
Post Reply
Svint1
Lärling
Lärling

Ny verksted

Post by Svint1 »

For å kunne jobbe på scooterene uten å fryse fingrene av meg, fikk jeg innredet/bygget om et rom i kjelleren;

ca 15m2 "verksted-luksus" for meg og lille Thelma;
Image

Image

Image

Gleder meg som en unge til å begynne å tilpasse delene fra Sip og klargjøre for ny lakk...:P

www.vespatouring.blogspot.com
calle
Trollkarl
Trollkarl

Post by calle »

lovely!

Att ha en verkstad i hemmet är en lyx som både är bra för ens psyke, ekonomi, scootrar och världsfreden tror jag...

Kan du inte skicka en bild om exakt ett år också, gärna taget i exakt samma vinkel och med samma objektiv?
Federico
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by Federico »

nu blir man avundsjuk! avundsjuk på att man kan beställa skyltar som heter" V-60 150" blir man också....! snyggt

Federico
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Federico</i>
<br />nu blir man avundsjuk! avundsjuk på att man kan beställa skyltar som heter" <b><font color="red">V-60 150"</font id="red"></b> blir man också....! snyggt

Federico
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Är det inte ett elkopplingsnummer på strömbrytaren?
vespaco
Trollkarl
Trollkarl

Post by vespaco »

Vilken lyx! Någonting som vi också drömmer om. Misstänker dock att husbolaget skulle ha någonting att säga om vi skulle försöka annektera en del av källaren... :)
Svint1
Lärling
Lärling

Post by Svint1 »

Heisann!

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Federico

nu blir man avundsjuk! avundsjuk på att man kan beställa skyltar som heter<font color="red">" V-60 150"</font id="red"> blir man också....! snyggt

Federico

--------------------------------------------------------------------------------

Är det inte ett elkopplingsnummer på strömbrytaren?<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

He he, skiltet er nok registreringsskiltet på min 1960 Vespa 150...
I norge er det mulig å velge hva skilt man vil ha, bare kjøretøyet er eldre enn 1971 og at nummeret er ledig...

Burde strengt tatt skiftet til <font color="red">V-60 220 </font id="red">nå....

Øyvind

Terraplane Blues

Post by Terraplane Blues »

Fin hund!

Scooterhälsningar

/ Fredrik
Svint1
Lärling
Lärling

Post by Svint1 »

He he, takk for kommentarene om Thelma! :)

Ellers begynner det så smått å fylles litt i verkstedet;
Image

Image

Og ute snør og snør og snør det....

Post Reply