Mancino, har skapat modell Nr 11

Här handlar det om utseende och stil på våra scootrar. Är det mest krom som vinner eller ska det vara race-stuk?
Post Reply
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Mancino, har skapat modell Nr 11

Post by fritte »

<font color="navy"><font size="4"><b>Mancino, har skapat modell Nr 11</b></font id="size4"></font id="navy">

Image
Image
Image
topps
Lärling
Lärling

Post by topps »

Är det Liedel reklam den är byggd på? Hur är det med hålfastigheten - klarar den en tur med en big-jim docka ;-)
Terraplane Blues

Post by Terraplane Blues »

Kul idé! Ser ut att vara byggd i papier machier. Mycket fin scooter!

/ Fredrik

PS. Lidl sucks! DS.
vespaco
Trollkarl
Trollkarl

Post by vespaco »

Kanske det är en riktig skoter som har paketerats? :D
Mancino
Lärling
Lärling

Post by Mancino »

Ja, Lidl är inte mycket att hänga i gran, men uppenbarligen funkar det finns som lack på ett konstverk.
Alfie
Nybörjare
Nybörjare

Post by Alfie »

Hmmm... en nagelbitare ser det ut som här. Haft det stressigt med bygget månne? Tjusigt blev det i alla fall.
Mancino
Lärling
Lärling

Post by Mancino »

Det här bidraget gillar jag skarpt, vems är det tro?

:):D8):oops::P:twisted::wink::):?[8]:(:shock::x:evil::cry:[|)]:)[^]:cry::?:
vespaco
Trollkarl
Trollkarl

Post by vespaco »

Visst är den fin! Jag undrar vad allt som kan finnas under pappret. Om eventuella burkar och askar var tömda eller inte. Typ "- Älskning, har du sett burken med mina öronhängen, den var på nattduksbordet? - Ojdå, den är visst som framhjul!" :)
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by vespaco</i>
<br />Visst är den fin! Jag undrar vad allt som kan finnas under pappret. Om eventuella burkar och askar var tömda eller inte. Typ "- Älskning, har du sett burken med mina öronhängen, den var på nattduksbordet? - Ojdå, den är visst som framhjul!" :)
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
<b><font color="teal">Påminner mig om 70-talet. På jobbet var det några som skaffade sig stora ringar. Jag ville också ha en, men då pengar saknades letade jag vid ettsnåret på natten runt i huset efter en gammal silverdollar att ha som material. Då jag kom till sovrummet där min dåvarande bättre hälft låg och sov vaknade hon och frågade vad jag letade efter.
Då jag förklarat sa hon med sömnig röst: -"Ta några av mina örhängen & smält ner."
Det behövdes inte för jag fann dollarn strax efter...
Ringen har jag burit sen dess.</font id="teal"></b>
Image
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

Pampig modell, det är nog den största!
Alfie
Nybörjare
Nybörjare

Post by Alfie »

Ja den här var inte heller dålig. :D
Bergfors
Lärling
Lärling

Post by Bergfors »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fritte</i>
Då jag förklarat sa hon med sömnig röst: -"Ta några av mina örhängen & smält ner."
Ringen har jag burit sen dess.[/teal][/b]
Image

Jasså, det är du som är den omtalade konstnären! Då är det alltså du som har gjort modell nr 8!

/Jörgen

"she's got a motor scooter with a little rubber tooter and I fall to the ground when I hear that sound"
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bergfors</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fritte</i>
Ringen har jag burit sen dess.[/teal][/b]
Image

Jasså, det är du som är den omtalade konstnären! Då är det alltså du som har gjort modell nr 8!

/Jörgen

"she's got a motor scooter with a little rubber tooter and I fall to the ground when I hear that sound"
Du tänker nog på Terra-Fredrik
Terraplane Blues

Post by Terraplane Blues »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fritte</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bergfors</i>
<br />Jasså, det är du som är den omtalade konstnären! Då är det alltså du som har gjort modell nr 8!<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Du tänker nog på Terra-Fredrik<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Modell nr 8 ja, den var det mycket jobb med! Men så blev den också fulländad, om jag nu tillåts skryta på det viset... :wink:

/ Fredrik
Mancino
Lärling
Lärling

Post by Mancino »

Jag är nog en dålig "förlorare", eftersom jag av någon anledning blev besviken på hur lite poäng man fick... Kämpade med min i enbart ett fåtal material, och nästan helt utan verktyg.... Skulle köpt LEGO ändå.

Tack ändå för en redig fight! :?
vespaco
Trollkarl
Trollkarl

Post by vespaco »

Seså, inte deppa! Lego är dessutom ingen genväg till segern... Spånskiva skall det vara! :wink:

Och hallå, där! Vad ser mina örnskarpa ögon! Är det inte oridéer ni har i fönstret?? En långtida hobby? Mina har tyvärr fått någon ¤%# svampsjukdom och nästan hela min växtsamling har strukit med.
Post Reply