Snyggt! Svårt att se vilket material den är gjord av. Antingen är det en kaka, eller stoppade nylonstrumpor, eller nå´t... Riktigt snygg och stilren var den hursomhelst!
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br />Snyggt! Svårt att se vilket material den är gjord av. Antingen är det en kaka, eller stoppade nylonstrumpor, eller nå´t... Riktigt snygg och stilren var den hursomhelst!
/ Fredrik
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bobo</i>
[brSer det inte lite ut som byggskum? (polyuretan)
Jag tycker man kan se träådring. Körsbärsträ känns som en bättre gissning. Är det inte modell 11 man ser i bakgrunden, förresten? Kanske materialet är köpt på Lidl i så fall?
/Jörgen
"she's got a motor scooter with a little rubber tooter and I fall to the ground when I hear that sound"
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br />Det måste bara finnas en anledning till att vederbörande har gjort skölden i två delar? Finns det här materialet endast i begränsade bitar? Haschkaka?
/ Fredrik
Nä Nä Nä.... Hashkaka har inte den färgen.... (OOOPS)...
Brödkniven ger funderingar om att det är frågan om torkat bröd... men polyuretan låter också troligt. Man får lust att klämma på den här för att kolla om den är mjuk...
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by vespaco</i>
<br />Brödkniven ger funderingar om att det är frågan om torkat bröd... <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Ah, nu vet jag! Spettkaka eller maräng, givetvis!
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by vespaco</i>
<br />Brödkniven ger funderingar om att det är frågan om torkat bröd... men polyuretan låter också troligt. Man får lust att klämma på den här för att kolla om den är mjuk...
<font color="teal"><b>Tror att måttbandet avslöjar mera..... (sybehörsvertyg)</b></font id="teal">
Spettekaka tycker jag är bra fundering! Aningen mörk för att vara maräng, om inte marängen blivit övergräddad förstås. Ja, om det inte frågan om fel färg på belysningen när bilden togs.
Eller så har en före detta favoritsoffa fått ett hål, format som en skoter, i sittdynan...
Har ni rökt torkad banan eller nåt. T.o.m. jag ser ju att den är gjord av betong, gjuten i en träform som gett den ådringen. Beige betong är det senaste!!!
<br />Ja, om det inte frågan om fel färg på belysningen när bilden togs.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Snarare fel vitbalans inställd på kameran!
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Alfie</i>
<br />Vad är det man anar i bakgrunden på sista bilden? Det ser ut som ett djur....<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Det liknar en osedvanligt blyg katt om jag inte ser helt fel...
<br />Det måste bara finnas en anledning till att vederbörande har gjort skölden i två delar?
/ Fredrik
<b><font color="teal">Jag tror jag kom på varför. För att skölden skall bli böjd & övergå till golvet, måste den göras av två tygstycken formade som bananer. Då blir yttersidan längre än insidan,</font id="teal"><font color="blue">dessutom måste framsidan förbindas med baksidan med en lös söm genom stoppningen för att undvika att sköld & golv blir korvformade.</font id="blue"></b>:)