<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bergfors</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fritte</i>
<b><font color="teal">Min morfar var skräddare....</font id="teal"></b>:):D:):D
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Scooterister vågar bejaka sin kvinnliga sida. Är inte det utmärkande för hela mods-kulturen, förresten? De som inte törs det, åker HD. Eller?
/Jörgen<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Klockren kommentar!

Samtidigt börjar jag nu misstänka din försvarsställning till uttalande, som ett indirekt erkännande som upphovsman till flickscootern i denna tråd.
/ Fredrik
PS. Våga bejaka sin kvinnliga sida! (Jag sitter t ex ner och kissar och vägrar åka HD). DS.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
<b><font color="teal">Att bejaka sin kvinnliga sida är att vinna något, man kan ändå snusa, köra HD och stå & pinka. Man är inte mindre man för det...</font id="teal"></b>