Skooter, har skapat modell Nr 3

Här handlar det om utseende och stil på våra scootrar. Är det mest krom som vinner eller ska det vara race-stuk?
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Skooter, har skapat modell Nr 3

Post by fritte »

<font color="navy"><font size="4"><b>Skooter, har skapat modell Nr 3</b></font id="size4"></font id="navy">Image
Image
Image
Image
Image
Mancino
Lärling
Lärling

Post by Mancino »

Härliga färger på denna bling bling-scooter. Ser ut att ha varit ett pilligt arbete.
topps
Lärling
Lärling

Post by topps »

Va söt, som en liten princessa som trippar runt! Härliga färger oxå!
Bergfors
Lärling
Lärling

Post by Bergfors »

En renoverad pärla?

/Jörgen

"she's got a motor scooter with a little rubber tooter and I fall to the ground when I hear that sound"
Terraplane Blues

Post by Terraplane Blues »

Tack ska ni ha...öhh...eller jag menar fin scooter! Måste varit ett oerhört pilleriarbete med alla pärlorna. Påminner om nåt man hittar i Asien: "Only 100 dollars for you, sir!".

/ Fredrik
vespaco
Trollkarl
Trollkarl

Post by vespaco »

Här får man inte vara darrig med fingrarna när man håller på! Hoppsan, öh, raring, kan du hämta en diamant till? Jag tappade just en igen. :D

Handtagen och lampan är verkligen bra formade! Hjulen är 8 tums hjul, eller vad tror ni andra?
Terraplane Blues

Hmm, låt se...finns det någon asienstationerad snubbe i SSK? "I promise, mr big boss Cheng - I havn't made the scooter model during work time. Oh, btw: You havn't seen a missing big red rubin somewhere on the floor, mr big boss Cheng?".

Jag tycker att det är en mycket vacker scootermodell - ett riktigt smycke, kort sagt! Hjulen ser helt klart ut att vara 8 tum.

/ Fredrik
Alfie
Nybörjare
Nybörjare

Post by Alfie »

Den här var tjusig, riktigt härliga färger. Men hur många pojkar har så här mycket pärlor hemma?

Det finns ju iofs flickvänner å sånt.. tänkte inte på det.. :oops:
Bobo
Lärling
Lärling

Post by Bobo »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Alfie</i>
<br />Den här var tjusig, riktigt härliga färger. Men hur många pojkar har så här mycket pärlor hemma?

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Dessutom två tjejjer anmälda i tävlingen varav den ena pratat mycket om Lego....

// Bobo
Federico
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by Federico »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bobo</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Alfie</i>
<br />Den här var tjusig, riktigt härliga färger. Men hur många pojkar har så här mycket pärlor hemma?

Dessutom två tjejjer anmälda i tävlingen varav den ena pratat mycket om Lego....

// Bobo

Ja, men tygscootern då. Killar håller väl inte på med sömnad.

Federico
Bergfors
Lärling
Lärling

Post by Bergfors »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Federico</i>

Jag tycker modell 9 ser lite tjejig ut också. Kan inte riktigt förklara varför.

/Jörgen

"she's got a motor scooter with a little rubber tooter and I fall to the ground when I hear that sound"
Bobo
Lärling
Lärling

Post by Bobo »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Federico</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bobo</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Alfie</i>

// Bobo

Federico

Babsan... Lindarv och .... ja, jo du är nog lite misstänkt för tygscootern Federico fast jag skulle lika gärna tippa dej på nr 8 faktiskt.

// Bobo
Terraplane Blues

<br />Ja, men tygscootern då. Killar håller väl inte på med sömnad.

Federico
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">För att tala Bobo-klarspråk: det där var troligtvis den sämsta "rökridån" detta forum någonsin har sett prov på! :D

/ Fredrik
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

<br />

Federico

<b><font color="teal">Min morfar var skräddare....</font id="teal"></b>:):D:):D
Bergfors
Lärling
Lärling

Post by Bergfors »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fritte</i>

Scooterister vågar bejaka sin kvinnliga sida. Är inte det utmärkande för hela mods-kulturen, förresten? De som inte törs det, åker HD. Eller?

/Jörgen

Terraplane Blues

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bergfors</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fritte</i>

Scooterister vågar bejaka sin kvinnliga sida. Är inte det utmärkande för hela mods-kulturen, förresten? De som inte törs det, åker HD. Eller?

/Jörgen<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Klockren kommentar! :D Samtidigt börjar jag nu misstänka din försvarsställning till uttalande, som ett indirekt erkännande som upphovsman till flickscootern i denna tråd.

/ Fredrik

PS. Våga bejaka sin kvinnliga sida! (Jag sitter t ex ner och kissar och vägrar åka HD). DS.
Alfie
Nybörjare
Nybörjare

Post by Alfie »

Ja jag tror nog det finns fler pojkar som syr än som gör smycken. Men det kan vara fel det med! :D

Är det inte tre flickor med i tävlingen?

/Alfie
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Alfie</i>
<br />Ja jag tror nog det finns fler pojkar som syr än som gör smycken. Men det kan vara fel det med! :D

Är det inte tre flickor med i tävlingen?

/Alfie
I så fall, vem är den 4:e?
Alfie
Nybörjare
Nybörjare

Post by Alfie »

You lost me there. Fjärde???

/Alfie
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bergfors</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fritte</i>

/Jörgen<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Klockren kommentar! :D Samtidigt börjar jag nu misstänka din försvarsställning till uttalande, som ett indirekt erkännande som upphovsman till flickscootern i denna tråd.

/ Fredrik

PS. Våga bejaka sin kvinnliga sida! (Jag sitter t ex ner och kissar och vägrar åka HD). DS.

<b><font color="teal">Att bejaka sin kvinnliga sida är att vinna något, man kan ändå snusa, köra HD och stå & pinka. Man är inte mindre man för det...</font id="teal"></b>
vespaco
Trollkarl
Trollkarl

Post by vespaco »

Och nu irrar ni bort från den här fina bling-bling-skoterns kommenterande... Man skall vara stabil på handen och ha bra syn när man trär pärlor, syr, osv. Och det kan väl både kvinna och man ha. Koncentrera er på modellen nu bara!
Mancino
Lärling
Lärling

Post by Mancino »

Jag tror nu jag vet vem som bär ansvaret för dennaa fina Las Vegas-moppe. 8)
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mancino</i>
<br />Jag tror nu jag vet vem som bär ansvaret för dennaa fina Las Vegas-moppe. 8)

Elvis?
Bergfors
Lärling
Lärling

Post by Bergfors »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fritte</i>
Elvis?

Eller kanske Hedvig?

/Jörgen

Bobo
Lärling
Lärling

Post by Bobo »

För att bara fastna ett ögonblick vid "manlighetsgrejjen",
- På HD krävs ingen manlighet av föraren för att se ball ut.
- På scooter har man väl typ två val, antingen skaffa en massa attiraljer för att passa in i ngn falang och sedan anses ball inom falangen eller så skippar man helt enkelt att försöka vara ball (och blir väl nästan ball bara av den anledningen) och bara åker sin scooter för att det är så kul/billigt/praktiskt eller vad man nu tycker är viktigast.

Så det Så [^]

Snygg modell förresten.....Fredrika?

// Bobo
Post Reply