<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bergfors</i>
<br />P.S. är inte flaskan i bakgrunden Dry Shack sherry?<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Jo, helt riktigt! Hur kunde du se det på den lilla bilden? Det gick åt en hel del Dry Shack under byggtiden - ja, vissa kvällar blev jag helt plakat om jag ska vara ärlig. En kväll blev jag så dragen att jag råkade trilla på legoscootern så att bitarna spreds i hela rummet (det var samma kväll som jag välte blomkrukan i fönstret, förresten).
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bobo</i>
<br />Dina försök att vilseleda är fruktlösa
// SÄPO<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Läs svaret ovan, så kanske du äntligen förstår att det inte är jag som har byggt fruktscootern! Dessutom har jag talat om att jag har kraftig allergi mot citrusfrukter. Så det så, mr SÄPO!

(Fast det var ett fyndigt svar du hade, det får jag allt medge!).
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by vespaco</i>
<br />Kanske det bor en stor hund eller katt i hushållet som är specialierade på att välta krukor?<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Vad skulle det vara för hundras som gillade att spatsera omkring på fönsterbrädorna? St Bernhard eller rottweiler?
/ Fredrik