Tips om bra mekare?

För alla frågor rörande renovering av fordon. Främst till originalskick. Ej Vespa Smallframe!
Post Reply
jensyo
Drömmare
Drömmare

Tips om bra mekare?

Post by jensyo »

Hej alla,

jag har en Vespa Rally 200 från 1970 som bara står i garaget och väntar på att få bromsarna fixade... Jag har varken tid eller lust att meka själv och vill hitta någon som kan hjälpa mig (mot betalning förstås). De firmor jag har ringt till so far säger att de inte har tid. Någon som har tips om en bra mekare?

Prima liv,
Jenny
patrikgrann
Lärling
Lärling

Post by patrikgrann »

Finns flera duktiga mekar! Lite lättare att tipsa om du uppger ungefär var i världen du vill att hjälpen ska finnas...

"Hur mycket man än kammar en GRIS så är det fortfarande en GRIS!"
jensyo
Drömmare
Drömmare

Post by jensyo »

Jamen det är väl klart, missade det... Jag söker någon i Stockholmsområdet, helst norrort eller innerstan.

Jenny
bufflig
Lärling
Lärling

Post by bufflig »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by jensyo</i>
<br />Jamen det är väl klart, missade det... Jag söker någon i Stockholmsområdet, helst norrort eller innerstan.

Jenny
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Har inte Vespa Service (även kallade EHR motor, www.eumoped.nu) tid? Tulegatan är ju lätt att ta sig till norrifrån....
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

Image
Post Reply