Have a Lammy!

Här handlar det om utseende och stil på våra scootrar. Är det mest krom som vinner eller ska det vara race-stuk?
Post Reply
Terraplane Blues

Have a Lammy!

Post by Terraplane Blues »

God Afton!

Satt och roade mig en stund med att göra några plagiat på en välkänd dryck (som bl a jag själv dricker alltför ofta). Om någon finner något nöje i att ha en sådan som skrivbordsunderlägg, så vassego!

Image

Image

Image

Scooterhälsningar

/ Fredrik
Terraplane Blues

Lite skugga tillagt...

Image

Image

Image

Scooterhälsningar

/ Fredrik
lambrittan
Lärling
Lärling

Post by lambrittan »

nu har vi haft för litet att göra ser jag..:D

---------------------------------------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=15YA0nHpGfI
Terraplane Blues

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by lambrittan</i>
<br />nu har vi haft för litet att göra ser jag..:D<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">He-he...jo, så är det nog allt! :D Ska jag göra en med "Lambrittan"? :P

Scooterhälsningar

/ Fredrik
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

Kul ide! Men bilderna är så stora att Du riskerar bannor från Vespaco! (hon är på bettet idag)

Fritte
lambrittan
Lärling
Lärling

Post by lambrittan »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by lambrittan</i>
<br />nu har vi haft för litet att göra ser jag..:D<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">He-he...jo, så är det nog allt! :D Ska jag göra en med "Lambrittan"? :P

Scooterhälsningar

/ Fredrik
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

ja fan, det är väl lika bra?
nu när du ändå är igång..:)

Terraplane Blues

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by lambrittan</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by lambrittan</i>
<br />nu har vi haft för litet att göra ser jag..:D<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">He-he...jo, så är det nog allt! :D Ska jag göra en med "Lambrittan"? :P<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">ja fan, det är väl lika bra?
nu när du ändå är igång..:)<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Okej...håll då tillgodo, Lambrittan! :D

Image

Scooterhälsningar

/ Fredrik
lambrittan
Lärling
Lärling

Post by lambrittan »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br />nu har vi haft för litet att göra ser jag..:D<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">He-he...jo, så är det nog allt! :D Ska jag göra en med "Lambrittan"? :P<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">ja fan, det är väl lika bra?
nu när du ändå är igång..:)<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Okej...håll då tillgodo, Lambrittan! :D

http://img186.imageshack.us/img186/8827 ... tanle7.jpg

Scooterhälsningar

/ Fredrik
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Tackar! misstänkte just att det skulle bli lite "bonustext", och rätt hade jag!
vart mkt passande!:D:D

vespaco
Trollkarl
Trollkarl

Post by vespaco »

TerraFredrik! Snart kräver en viss större firma att den här sighten stängs för orätt kopiering eller något liknande! Hur går modellbygget förresten, nu när du har överloppstid? :wink:
Terraplane Blues

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by vespaco</i>
<br />TerraFredrik! Snart kräver en viss större firma att den här sighten stängs för orätt kopiering eller något liknande! Hur går modellbygget förresten, nu när du har överloppstid? :wink:
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Kommer du och hälsar på mig i fängelset, Vespaco? 8) Med modellbyggandet händer det inget. Jag vilar mig alltid i form, som sagt var... :D

Scooterhälsningar

/ Fredrik
vespaco
Trollkarl
Trollkarl

Post by vespaco »

Jodå, jag kan komma och hälsa på! Jag kan hämta en lambic med mig, om man får hämta sådant till fängelsena i Sverige? :wink:
Terraplane Blues

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by vespaco</i>
<br />Jodå, jag kan komma och hälsa på! Jag kan hämta en lambic med mig, om man får hämta sådant till fängelsena i Sverige? :wink:
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Ja, eller någon annan flickdricka går också bra! :P Är Chimay lambic, förresten? Isåfall har jag redan smakat. Påminde helt klart om Flowers IPA, en flicköl jag provade i Wales för några år sen. Tydligen nå'n gammal kvarleva från kolonialtiden, som britterna (flickorna då, alltså...) i Indien drack på tiden det begav sig.

Scooterhälsningar/Skål!

/ Fredrik
vespaco
Trollkarl
Trollkarl

Post by vespaco »

Du är en skurk! :) Chimay är inte en lambic. Djup suck... Här hittade jag någon sida med lambicinfo:
http://ourworld.compuserve.com/homepage ... rbier1.htm
Läs och lär. Chimay får du själv söka upp. Och för att detta skall hållas till tråden så gör du förstås en bild med någon av lambic-ölen. Belle-vue duger inte (blufflambic!). :) Designtips! Observera hur nära lambic- och lambretta-namnen är...
Federico
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by Federico »

smuggla in några sådana här i finkan. made in Milano, precis som Lambretta

Image

Federico
Bengan
Lärling
Lärling

Post by Bengan »

Ännu ett skrivbordsunderlägg...