<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by klubbo</i>
<br />Jag var nörd redan INNAN jag blev smallframeägare. Slå det den som kan!
För övrigt iskallt med den där byggsatsen. Nå´n som har nå´t bra tips på hur jag löser blinkers i styrändarna samt rektangulär lykta - verkar inte vara det på denna byggsats. Å sen ä ju min 1980:a penselmålad i babyblått - har en skvätt metallfärg kvar i garaget - tror ni det fäster på Italeris plast?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Nördar av alla de slag brukar normalt vara de mest sympatiska människorna, så datanörd eller smallframenörd - det kvittar! Har ingen susning om plasten, då jag definitivt inte är byggsatsnörd... F ö äckligt glad att jag slipper ha sådana fruktansvärda blinkers på min Primavera. Beklagar!

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bill Hicks</i>
<br />
http://website.lineone.net/~smallframes/50s/50s.gif <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Sentida ihopplockade Vespa 50 S avsedda för de alltid lika perversa japsarna räknas inte! Den liknar f-n inte någonting annat...

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by lambrittan</i>
<br />var köpte du den?<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Hobbex i Malmö, men den finns säkert överallt (ja, inte på Konsum kanske). Kostade runt 150 pengar har jag för mig.
Scooterhälsningar
/ Fredrik