<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by lambrittan</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">.. och hålla i gashandtaget med vänsterhanden (ungefär sådär på snedden man styr en utombordseka).
/ Fredrik, a k a Terraplane Blues
Ropen de skalla - Vespa 50 åt alla!
**************************<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">oh herregud! låter jaäkligt roligt! kanske låter extra roligt eftersom jag fått i mig ett par tre glas vin men jag garvade när ja läste det, ursäkta mig! hehe

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Jo, jag vet precis hur du menar. Ibland kan jag sitta och asgarva okontrollerat för sådana här saker - utan att ha druckit vin!!!
Fast jag tycker nog egentligen att det första du skrev - men raderade - (jag hann allt läsa det!

) var en betydligt roligare grej som jag inte själv hade uppmärksammat. Jag tar den en gång till eftersom du raderade den av någon anledning:
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Ont i baken får man...<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">*Hysch* Inte avslöja sånt på förhand... <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote"> Den var ganska kul tycker jag...
/ Fredrik, a k a Terraplane Blues
Ropen de skalla - Vespa 50 åt alla!
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
hehe! det kan ja hålla med om attden va kul men ja raderade den för jag tyckte den andr a va bättre o inte ville verka tjatig? om det nu låter vettigt?
hursomhelsta var jag ju avslöjadnu..