Scooter samling

Här handlar det om utseende och stil på våra scootrar. Är det mest krom som vinner eller ska det vara race-stuk?
Post Reply
Scooter-Kari
Drömmare
Drömmare

Scooter samling

Post by Scooter-Kari »

Fick detta tidningstips av en kollega
(img)http://www.tidningsbutiken.se/tidningen ... .asp(/img)

Har ännu inte själv läst blaskan. Verkar mest vara en annonsbörs med artiklar (septembernumret har en artikel om en Vespasamling).

Scooter-Kari
Federico
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by Federico »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Scooter-Kari</i>
<br />Fick detta tidningstips av en kollega
(img)http://www.tidningsbutiken.se/tidningen ... .asp(/img)

Har ännu inte själv läst blaskan. Verkar mest vara en annonsbörs med artiklar (septembernumret har en artikel om en Vespasamling).

Scooter-Kari
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

mm. jag köpte den i somras, en i skåne känd scooterist visar sina vespor. tyvärr en del faktafel i artikeln. blaskan känns också lite "tunn" på läsning, priset känns inte motiverat.
trist att behöva klaga när det skrivs om vespa, men man är väl en kräsen typ kanske.

Federico
Paka
Trollkarl
Trollkarl

Post by Paka »

Jag skulle vilja säga att Federico, precis som vanligt, är otroligt diplomatisk.
/P
henrikborjeson
Mästare
Mästare

Post by henrikborjeson »

Jag snackade med Olov Sterner efter att artikeln skrivits och hans kommentar var att det roliga med att vara med på ett helt uppslag med sin samling och sitt specialintresse förtogs lite av artikeln på uppslaget efter, "Jan-Åke har flest Smurfar i Sverige" (eller något sådant...):D

mvh/HB
calle
Trollkarl
Trollkarl

Post by calle »

Olof Sterner har för övrigt skaffat ännu en Vespa, nämligen min förra lila vattenkylda ZirriM2100 PK...så nu är det dags för samlarguiden att uppdatera!
Post Reply