<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by jencla</i>
<br />Jag såg Jimi Hendrix på Liseberg, någon gång på sensommaren 1967. Minns att jag åkte till konserten på min röda Vespa SS (regnr O81) fö.
/Scooterdaddy
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Wow! Den där kombinationen (Vespa till Hendrixkonsert) du gjorde den 3 september 1967, går sannerligen inte av för hackor! Jag skulle lätt offra min högra arm (samt elda upp alla mina nuvarande Vespor) för en sådan sak... Har alltid hävdat att jag lever i fel tid, men tyvärr är det inte mycket att göra åt "mossan o fassans" familjeplanering retroaktivt...

Till övriga: Ursäkta än en gång mitt dravel helt off-topic, som snarare hör hemma under "Livsstil/Musik". Det kanske är just Hendrix & Co som är den sanna scootermusiken trotsallt? Hans musik verkar åtminstone vara poppis i scooterkretsar när allt kommer omkring...

Till Jencla: Respect, man. Respect! (För att låna senare generationers uttryck för beundran).
Peace & Happiness!
Scooterhälsningar
/ Fredrik a. k. a. Terraplane Blues
------- "Who been drivin' my Terraplane for you since I been gone?" (Robert Johnson, 1936) -------
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Sådärja, nu kan vi prata vidare utan att någon blir ledsen eller förvirrad.
-jo, jag kände till att MMM var förband, men inte så mycket mer, jag är inget hendrix fan på det sättet. Är däremot rejält fast i sextiotalets (och en bit in på 70-talet) musikträsk och har kommit ut på många olika grenar under åren.
Federico