<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by geten</i>[quote]<i>Originally posted by geten</i>
<br />Hallå. Jag har en g-max som tydligen har blivit verkstadstrimmad på grund av problem med brännsleförbrukningen. Vet inte vad dom gjort ännu men det får vi se. Har du också haft problem med att den drar mer än normalt? Hade in min på Co test på bilprovningen och det var inte så kul. Normalt ligger co halten på runt 100 gr för bilar men min låg på 1000 gr. Jag vet inte om du har fått svar din fråga ännu men har du inte så kan jag ge dig ett svar på Måndag 19/3 när jag hämtat ut mopeden. Annars berätta för mig din erfarenhet.
Har nu ägt en pgo g-max en tid och det börjar bli dags att "optimera" den. Vill se hur den går utan strypningar för att se om det räcker eller om man blir tvungen att införskaffa nya delar.
Så min fråga lyder : Någon här som har erfarenhet av pgo's mopeder ?
Vilka strypningar har den etc ?
Har kollat på den lite hastigt och ser att den har ett maffigt blindrör.
Var ochså inne i variatorn tidigare idag men hittade inget där. (spöregn så jag kollade inte så noga

.. men det såg inte ut som om den hade nån variator strypning.)
Just nu går moppen skit om man ska tala klarspråk..
Tack på förhand.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">