haha, Ja det är ju till en touring, men det är nåt skumt med den, den går alldeles utmärkt med si 20/17 men inte alls med si24, även med allt det fetaste i. Försökt kolla alla flöden men hittar inget konstigt direkt.
Drg 200
Tph 173
"Ni ska inte hålla på med sånt där, det håller inte"
Kompis, vän, hot rodder, pinstriper, brother at arms, många saker kallar jag Max!!! Hans Vespa 125'a (med 50cc textat, allt för att vilseleda) bedvid hans 34 3-fönster med 572 Chevy Crate Motor, nog lite mitt fel att han hamnat i Vespaträsket....
DP says: Önskar att jag kommit lika långt med Lucy Vespa....
DP wrote:Kompis, vän, hot rodder, pinstriper, brother at arms, många saker kallar jag Max!!! Hans Vespa 125'a (med 50cc textat, allt för att vilseleda) bedvid hans 34 3-fönster med 572 Chevy Crate Motor, nog lite mitt fel att han hamnat i Vespaträsket....
Brutalt cool Primavera! Underbart skick...
Jag tycker jag känner igen "tutkåpan" från något annat sammanhang, men kan inte komma på varifrån - vet du var det är?
DP wrote:Kompis, vän, hot rodder, pinstriper, brother at arms, många saker kallar jag Max!!! Hans Vespa 125'a (med 50cc textat, allt för att vilseleda) bedvid hans 34 3-fönster med 572 Chevy Crate Motor, nog lite mitt fel att han hamnat i Vespaträsket....
Brutalt cool Primavera! Underbart skick...
Jag tycker jag känner igen "tutkåpan" från något annat sammanhang, men kan inte komma på varifrån - vet du var det är?
Mvh
/ Fredrik
No offense... Det enda jag kommer på som påminner, är volymratten på denna
...eller inte...
Det var kanske samma MC polis som dämpade dessa scooter pojkarnas glädjekänslor av att köra på sturegatan med "lätt"-trimmade scootrar...
tysken wrote:...eller inte...
Det var kanske samma MC polis som dämpade dessa scooter pojkarnas glädjekänslor av att köra på sturegatan med "lätt"-trimmade scootrar...
/T
Man ska trimma utav helvete så blir man aldrig stoppad
Drg 200
Tph 173
"Ni ska inte hålla på med sånt där, det håller inte"