Mvh
/ Fredrik
kul att du fick med bilens förare och passagerare på bilden!Woodstock wrote:På Gamla väster i Malmö vid middagstid idag:
Mvh
/ Fredrik
No offense mot mamman, men jag tror hon är för stor för att komma in i bilen. Däremot trodde jag först farbrorn i höger bildkant ägde bilen. Då jag parkerade stod han med en p-biljett i näven och glodde in i Lamborghinins ruta på förarsidan, men jag gissar att han bara var nyfiken på interiören...Federico wrote:kul att du fick med bilens förare och passagerare på bilden!Woodstock wrote:På Gamla väster i Malmö vid middagstid idag:
http://img518.imageshack.us/img518/6574/php2cui1ppm.jpg
Mvh
/ Fredrik
Satt själv och försökte kläcka något om ball båge, ball bil och ball brunett, men fick inte till det.Woodstock wrote:No offense mot mamman, men jag tror hon är för stor för att komma in i bilen. Däremot trodde jag först farbrorn i höger bildkant ägde bilen. Då jag parkerade stod han med en p-biljett i näven och glodde in i Lamborghinins ruta på förarsidan, men jag gissar att han bara var nyfiken på interiören...Federico wrote:kul att du fick med bilens förare och passagerare på bilden!Woodstock wrote:På Gamla väster i Malmö vid middagstid idag:
http://img518.imageshack.us/img518/6574/php2cui1ppm.jpg
Mvh
/ Fredrik
Mvh
/ Fredrik
Två vackra italienska donnor tillsammans.Woodstock wrote:På Gamla väster i Malmö vid middagstid idag:
Mvh
/ Fredrik
Ball båge, mindre ball bil och...?puttepj wrote:Satt själv och försökte kläcka något om ball båge, ball bil och ball brunett, men fick inte till det.
Som vanligt en grym bild.
/putte
*hmpf* Jag skulle välja Primmyn alla dar i veckan, året om. Sedan mamman...victor wrote:Två vackra italienska donnor tillsammans.
No offense men jag skulle välja den större
Och då syftar jag inte på mamman
Även om jag hade haft råd hade det blivit Primaveran tio gånger av tio. Och jag menar det.tjugiofyra wrote:Skulle välja Vespan framför Lambon alla dagar... Tror inte att min ekonomi matchar varken service, försäkring eller bensin till något större än en Vespa...
Även om jag hade haft råd hade det blivit Primaveran tio gånger av tio. Och jag menar det.tjugiofyra wrote:Skulle välja Vespan framför Lambon alla dagar... Tror inte att min ekonomi matchar varken service, försäkring eller bensin till något större än en Vespa...
Spontant känner jag att en VW-buss splitwindow är det enda fordon som skulle få mig att välja bort Primmyn.tjugiofyra wrote:Framför Lamborghinin, antagligen samma här. Hade det däremot varit en Citroën DS eller en riktig Fiat 500 med soltak skulle valet bli svårare.
Japp, just nu bedriver man omfattande vägarbeten på Amiralsgatan i Malmö. De senaste morgnarna har det varit bilköer från Brantevikstorg fram till Centralen! Då har man varit glad att man kan zick-zacka fram mellan bilarna med sin lilla Vespa...calle wrote:
I trånga städer är dessutom en Primavera bra mkt snabbare än en Lamborghini...här finns det löjligt många högprestandabilar på en löjligt liten plats och det är alltid trafikstockningar =
Min Vespa är alltid snabbare än en Lamborghini, Ferrari etc.
Vad är det för en Lamborghini egentligen och vad kostar en sådan?puttepj wrote:Jisses. Jag vet att det är ett skoterforum, men det ena goda behöver inte förta det andra.
Så länge det stannar vid en dröm så drömmer jag nog våta drömmar om Lamborghinin.
Sen att jag typ inte skulle ha råd med garageförsäkringen när jag inte har råd att köra den, om drömmen skulle bli verklighet, må vara en annan femma.
Bilden däremot är grym. Vespan är som en jordgubbe i toppen på bakelsen
/putte
Vet hut, tant!vespaco wrote:Äh, jag väljer Lambyn, säljer den genast och köper Bettan (fixar upp den) och Bertil (om den ännu finns någonstans) , köper garage eller t.o.m. större lya med större garage, o.s.v. beroende på hur mycket pengar jag får!
Vad hände med bilden? Den sysna inte längre...Woodstock wrote:Tog en runda längs Via Veneto i Rom under lunchen...eller, njae...Östra Tullgatan i Malmö var det visst, men iallafall...
Härlig filmsnutt, Victor!victor wrote:Vet inte om en scooterfilm egentligen kan räknas till dagens scooterbild, men här är mitt bidrag:
http://www.youtube.com/watch?v=45Ugd37y ... re=channel
Även om jag tog det lugnt för att inte kameran skulle vibrera av vibrerar det rejält i vilket fall som helst; Roms vägnät är inte direkt Europas bäst underhållna; det är mer som i Indien
Ahahahaha - måste söka fram något absurt till andra halvan av filmsnutten som jag inte redigerat ännuWoodstock wrote: Härlig filmsnutt, Victor!
The Monkees funkar inget vidare på italienska...![]()
Den här kanske hade passat?victor wrote:Ahahahaha - måste söka fram något absurt till andra halvan av filmsnutten som jag inte redigerat ännuWoodstock wrote: Härlig filmsnutt, Victor!
The Monkees funkar inget vidare på italienska...![]()
Notera stebel-hornet ungefär vid 2:46.
Fotnot: Caterina Caselli: http://www.youtube.com/watch?v=jF_lGrD_3gg (sono bugiarda - jag är en lögnerska)
Vi tänker nog likadant - igår slog mig tanken: "Men finns det inte en låt 'Semester med min cinquanta special'?" Kontrollerade, hittade samma video och det behövdes inte många sekunder innan jag kom ihåg vilken otroligt dålig låt det ärWoodstock wrote: Den här kanske hade passat?
http://www.youtube.com/watch?v=Md702EbjnkY
Sämre än så här blir det iallafall inte - inte ens på italienska. Vilken dynga!