Sen har jag både bubblor, pickuper andra mopeder och alla möjliga olika projekt i luften så tid är lite bristvara också. Dessutom när det är studenten om två veckor! Men så fort det händer något nytt gör jag en update

Hang on!
http://www.tradera.com/Vespa-motor-150c ... _134308326" onclick="window.open(this.href);return false;Michos Miche wrote:Tyvärr händer ingenting på Vespan just nu. Så länge jag inte har en motor och drivlina kan jag inte göra så mycket.
Sen har jag både bubblor, pickuper andra mopeder och alla möjliga olika projekt i luften så tid är lite bristvara också. Dessutom när det är studenten om två veckor! Men så fort det händer något nytt gör jag en update
Hang on!
Hoppla!johansjogren wrote:Knepet på tradera är ju att vänta tills det är typ 30sekunder kvar och då slänga in sitt maxbud. Då hinner ingen kontra med ett högre bud
Vadådå mopedprestanda! De där skall enligt papprena gå 85 km/h (ny och pigg) och vad jag vet så skall riktiga eumopeder gå max 45 km/h. Och era gammelmopeder 25 km/h. Alltså en viss skillnad! Humpf!Johnny Sthlm wrote: 150 GL motor har mopedprestanda, tänk dig en zundapp med en femhalva på![]()
Gammelmopeder får gå i 30 kph, men nya icke EU-moppar endast 25.vespaco wrote:Vadådå mopedprestanda! De där skall enligt papprena gå 85 km/h (ny och pigg) och vad jag vet så skall riktiga eumopeder gå max 45 km/h. Och era gammelmopeder 25 km/h. Alltså en viss skillnad! Humpf!Johnny Sthlm wrote: 150 GL motor har mopedprestanda, tänk dig en zundapp med en femhalva på![]()
Då är motorn i dåligt skick. 70 skall de gå utan problem och 80 strecket skall också kunna nås med god vilja och medvind.Fredde wrote:man knappt marchar 50-60 på landsvägen