Någon kanske är så bra att den nappar tävlingsbilderna på direkten, men stackars jag får jobba för resultatet!

Äsch, skicka in en bild redan nu, Vespaco! Fast glöm inte att räta upp alla omkullvälta blomkrukor och plocka undan högarna av uppdruckna rödvinsflaskor om det är inomhus!vespaco wrote:Jamen TF! Man måste ju fundera innan man skickar! Typ vilken bild man skall välja och skall jag vänta litet ännu om jag lyckas få en bättre bild. Var dessutom osäker på om man kunde skicka en i sänder eller alla på en gång. Jag har redan några som är bra alternativ men... Och så kanske man vill ändra sig om man får en ny fullträff i morgon.
Någon kanske är så bra att den nappar tävlingsbilderna på direkten, men stackars jag får jobba för resultatet!
Man behöver i o f s inte vara fotointresserad för att deltaga - precis alla kan vara med! Ju fler desto bättre!calle wrote:Javisst borde man det!
I allafall fyra stycken fotointresserade i Lambretta Club Malmö fast bara två av dessa anmälda. Skumt.
Jag skall pressa på medlemmarna!
Kom på en annan grej, skulle ju kunna jaga deltagare på Rally Scandinavia också...
Wunderbaum!calle wrote:Härligt, nu postas det bilder och anmäls nya deltagare dagligen nästan!
Bra att det togs upp. Några förslag:calle wrote:he he, det får du snart se!
"4. Röstningsperiod 1 september - 10 september, rösta genom att skicka e-postmeddelande till denna e-post. En röst per person. Mer information här när det är dags för röstning."
Tyvärr, du kan gå och lägga dig vid 8-tiden som vanligt, Jonas! Vädergudarna fick ett utbrott och regnmolnen vilar tungt över staden just nu. Hade tänkt åka ner till Skanör för en fotosession, men av det blir alltså intet...Jonas wrote:Då får man sitta upp länge ikväll
Mycket bra idé, Vespaco! Det tycker jag vi kör på! (Om bäste tävlingsledaren, herr Calle, godkänner förslaget?).vespaco wrote:F1-röstning!
1 = 10p
2 = 8p
3 = 6p
4 = 5p
5 = 4p
6 = 3p
7 = 2p
8 = 1p
Så blir det större spridning och de tre bästa kapar inte alla poäng med slutresultat att kalendern får bara tre bilder!
Då har vi andra kanske en chans om vädret håller i sig???Terraplane wrote:Tyvärr, du kan gå och lägga dig vid 8-tiden som vanligt, Jonas! Vädergudarna fick ett utbrott och regnmolnen vilar tungt över staden just nu. Hade tänkt åka ner till Skanör för en fotosession, men av det blir alltså intet...
Nu skall herr Skåning passa sig och hellre koncentrera sig på Bertils målande!Terraplane Blues wrote:För övrigt hoppas jag att Kimi Räikkönen aldrig skrapar ihop så många "tior" att han blir F1-världmästare. Finnar ska bada bastu, vifta med kniv och supa - inte köra bil!
Är det sånt som kallas psykning i tävlingssammanhang?Jonas wrote:Då har vi andra kanske en chans om vädret håller i sig???![]()
Du kanske borde skaffa en Undervattenskamera, med tanke på vad du brukar utsätta din stackars kamera för.?
Sorry!vespaco wrote:Nu skall herr Skåning passa sig och hellre koncentrera sig på Bertils målande!Eftersom temat blivit peace and happiness så passar ju en teddy riktigt bra! Det om någon symboliserar fred. Ta sedan en bild av Bertil och skicka den till tävlingen! Kom ihåg omkullvälta blomkrukor och vinflaskor i bakgrunden! Det kammar hem poäng!