<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">vad ska jag annars göra?? hitta ingen bra lösning!!<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Det är ingen dålig lösning alls med bockar...
Då vi monterar ihop en Lambretta så brukar vi göra det direkt på marken s.a.s.
jo jag tänkte bygga upp den fört på pallar men det tog sån jäkla tid så det fick bli bockar från biltema det är helt ok att jobba med den så fast man kan få ont i rygg och knän efter en hel dag.
tjenare killar jag undrar om det är någon som sitter och trycker på en förgasare till en tv 175 eller li serie 2 jag behöver heha flitörhus insatsen om det är så att ni har det och vill sälja det maila mig.
Sitter vajrarna kvar i sina fästen uppe i styret? Dom kan hoppa loss när man lossar nertill.
Låter som dom gjort det.
Mvh
Guran
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Daria</i>
<br />har fungerat innan jag koplade bort vajrana för andra gången..
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Daria</i>
<br />jo allt sitter på plats men jag okrkar inte dra åt koplingsvjern så hårt? vad ska jag göra för att få osrning på det
det finns ett fint litet varjerspännverktyg som man kan köpa på mountainbikebutiker, det ser ut som en liten tång. man greppar varjern och spänner med verktyget i ena handen och drar nippeln med den andra. lyxvarianten av verktyget har en låsfunktion så att man kan arbeta med båda händerna
Använd en 19-nyckel för att spänna kopplingsarmen i läge, den passar på den del av kopplingsarmen som är tjockast. Håll nyckeln i höger hand och spänn upp armen, placera in nippeln med en tång som du håller i vänster hand. När nippeln ligger på plats låser du med tången i vänster hand, och använder höger för att dra åt insexan i nippeln. Klart.
<br />jo allt sitter på plats men jag okrkar inte dra åt koplingsvjern så hårt? vad ska jag göra för att få osrning på det