Efter 25 år i vedboden, ny soppa och rengjord förgasare startade hon så fint så.
Men den där röda sörjan som förgasaren var full av rök som bara...

Snygg bild!arfwidson wrote:http://photos-e.ak.facebook.com/photos- ... 0_6267.jpg
Skumpandes över Birger Jarls Torg på Riddarholmen, lite sen till jobbet 6/6.
/Samuel
Det är en Puch Alabama, jag gissar att han har satt på en hemmagjord plåtframskärm efter krock. Orginalen är i plast och väldigt ömtåliga.. tyvärr.swepett wrote:Den här sköna moppen rullade in på Möllevångstorget i Malmö i förmiddags, med en minst lika skön gammal gubbe som förare.
Snygga bilder! Första bilden är väl från det s k "gröna räcket" vid Lagunen och de två sista från Ön? Ett tips på bra vy mot stan är annars piren i Lagunens småbåtshamn en bit bortom första bilden.Jonas wrote:Tog en kvällstur i Malmönatten och fick en fin vy över stan ute på "Ön".
Eftersom stativet inte lyckades komma med fick det bli en massa improviserade stativ. Typ sten,scooter, räcken, hjälm & handskar mm.
Med skitiga knän puttrade jag leende hem.
Hittade till slut en bild på vy mot Västra hamnen från piren i Lagunens småbåtshamn:Terraplane Blues wrote:Snygga bilder! Första bilden är väl från det s k "gröna räcket" vid Lagunen och de två sista från Ön? Ett tips på bra vy mot stan är annars piren i Lagunens småbåtshamn en bit bortom första bilden.Jonas wrote:Tog en kvällstur i Malmönatten och fick en fin vy över stan ute på "Ön".
Eftersom stativet inte lyckades komma med fick det bli en massa improviserade stativ. Typ sten,scooter, räcken, hjälm & handskar mm.
Med skitiga knän puttrade jag leende hem.